אולמות אירועים לחתונות קטנות – מה חשוב לדעת?

תכנון חתונה קטנה דורש הסתכלות מעט אחרת מאשר תכנון חתונה גדולה. בין היתר חשוב לבחור נכון את אולם האירועים שבו החתונה תתקיים שכן לא כל המקומות מתאימים לחתונה עם מספר מוזמנים קטן. אם אתם מתלבטים לגבי לוקיישן לחתונה שמספר המוזמנים בה מסתכם במאתיים או אפילו פחות, כדאי לכם להמשיך לקרוא

 

מה אנחנו מחפשים באולם שיתאים לחתונות קטנות?  

חתונות קטנות, כלומר חתונות שמזמינים אליהן לא יותר ממאתיים או מאתיים חמישים אורחים, דורשות היערכות מעט שונה אך מנגד גם מספקות אפשרויות שאין כאשר עורכים אירוע לכמות אורחים גדולה במיוחד. כאשר אנחנו מחפשים אולמות אירועים שיתאימו לחתונות קטנות, חשוב להתמקד בכמה דברים:

  1. אולם בגודל מתאים: אולם גדול מדי יראה ריק ועצוב בכמות אורחים קטנה, וחבל.
  2. אולם בפרופורציה מתאימה: חתונה קטנה מאפשרת אירוע אינטימי וקרוב, אך רק בתנאי שהחלל מאפשר זאת. עדיף לבחור באולם שהחלל שלו מאפשר למקם את האורחים בישיבה קרובה. בדרך כלל זה יהיה אולם עם פרופורציות שקרובות יותר לריבוע ופחות מלבני. כדאי כמובן להתרשם גם מגלריית התמונות שבאתר כדי לראות את המקום, אך לרוב אין תחליף לצפייה באולם כאשר מתנהל בו אירוע.
  3. גישה של בעלי האולם: חתונה קטנה עשויה להיות פחות משתלמת לבעלי האולם מאשר חתונה גדולה, וחלקם גם לא מסתירים את זה. אם כשאתם מציינים את מספר האורחים אתם שמים לב לשינוי לרעה של נציג האולם איתו אתם מדברים, פשוט תחתכו ותעברו לאולם אחר. עדיף לכם לבחור באולם שרוצה גם את החתונה שלכם.

 

חיפוש ראשוני של אולמות לאירועים קטנים

כמו בכל חיפוש אולם, גם לפני שמחפשים אולמות לאירועים קטנים צריך לעשות סינון ראשוני בסיסי על סמך כמה קריטריונים שאי אפשר להתפשר עליהם. את הקריטריונים האלה, ואלו שצוינו בסעיף הקודם, נחפש כדי לבנות רשימה מצומצמת יותר של אולמות אירועים שבהם נבקר ונתרשם מהם במהלך אירוע. הקריטריונים הבסיסיים הם אלה:

  1. מיקום נוח: חשוב שאולם האירועים יהיה במיקום מתאים מבחינתכם, מבחינת המשפחות הקרובות ואם ניתן גם מבחינת מרבית האורחים. זה חשוב במיוחד בחתונה קטנה שבה כל אורח משמעותי לתחושה ולעלות הכספית הסופית.
  2. רישיון עסק: אסור באיסור חמור להתפשר על זה. חשוב לוודא עוד לפני שאתם מגיעים למקום שיש רישיון עסק תקף.
  3. עבודה בתאריך המיועד: אלא אם אתם בוחרים את תאריך החתונה לפי האולם, קריטי לוודא שהאולמות שאתם בוחנים יכולים לספק מענה בטווח התאריכים ובעונה שאתם מעוניינים בו.

 

מה חשוב לחפש כשמבקרים באולמות אירועים?

אחרי שצמצמתם את הרשימה לפי הקריטריונים שהוזכרו בסעיפים הקודמים, הגיע הזמן להתחיל לבדוק דרך הרגליים ולהבין איזה אולם הכי יתאים לחתונה הקטנה שלכם. מה כדאי לחפש כשמבקרים באולמות ומעוניינים בחתונה קטנה?

  1. תכנון המתחם – בחתונה קטנה נרצה קרבה והושבה באיזור מצומצם יחסית. חשוב לבדוק שתכנון האולם מאפשר זאת. אפשר ורצוי גם לבקש תמונות מהושבה של חתונה קטנה, אם במקרה בביקור שלכם לא תפסתם אירוע מצומצם משתתפים.
  2. כניסה ויציאה נוחות – לעתים באולמות קטנים המיועדים לחתונות קטנות ישנה כניסה לא מרווחת דיה, חשוב לבדוק את הנקודה הזו כשאתם מגיעים לאולם.
  3. לקוחות ממליצים – בקשו ממנהל המקום או הנציג שמולו אתם מתנהלים טלפון של לקוחות שערכו במקום חתונה קטנה כדי לשמוע את ההתרשמות שלהם.

 

סיכום

חיפוש אולם לחתונה קטנה יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל אם תעקבו אחרי הטיפים שלנו, תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את האולם המתאים לחגיגה האינטימית והמיוחדת שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים