איך להתאים בין החתונה שלכם לאולמות האירועים השונים?

בחירת אולם האירועים מושלם לחתונה שלכם יכולה לזמן אתגר. חשוב לבצע התאמה בין אופי וסגנון החתונה, לבין מה שיש לאולם להציע. צוות האתר התכנס בכדי לתת טיפים שיעזרו לכם להבטיח התאמה חלקה בין המקום לבין אירוע השנה.

 

מה סגנון החתונה שלכם?

השלב הראשון בהתאמה של אולמות אירועים לאירוע שלכם הוא להבין מהו סגנון החתונה שאתם מעוניינים בו. יש כל מיני סגנונות, ויכול להיות ששלכם לא נופל רק לקטגוריה אחת בלבד- אבל כדאי שתבדקו איזה מהדהד לכם יותר כך שיהיה לכם בסיס.

  1. סגנון מסורתי: זה הסגנון הפורמלי, הקלאסי והרשמי, שכולל את כל הטקס כהלכתו, עם קוד הלבוש הסטנדרטי וכדומה. טקס חתונה כזה יתאים אל אולמות אירועים מפוארים ואלגנטיים, עם תקרה גבוהה, תאורת ערב נוצצת וכדומה.
  2. סגנון מודרני: אם החתונה שלכם הולכת לכיוון העכשווי יותר ולא בדיוק ״לפי הספר״ אלא יותר עם הטרנדים של היום, אפשר ללכת על אולמות אירועים עם עיצוב מינימליסטי ונקי יותר, או אחד שיש לו עיצוב ייחודי, מקורי ובולט.
  3. חתונה וינטג’: יש שאוהבים לעשות אירוע של פעם, עם תחושה של וינטג׳ ורטרו, אם זה בבחירת עיצוב השולחנות, השמלה וכדומה. במקרים כאלה אפשר לחפש אולמות אירועים שמעוצבים מבחינה אדריכלית עם קריצה היסטורית תקופתית, לדוגמה כאלה עם קשתות, אבנים ישנות וכדומה.
  4. סגנון כפרי: יש שהולכים על הכיוון הטבעי והכפרי יותר, עם חתונה משוחררת וקלילה. אם אתם רוצים להתאים בין סגנון זה אל החלל, חפשו אולמות אירועים עם אלמנטים כפריים, כמו עץ, קירות חשופים, אלמנטים של טבע ועוד.
אולמות אירועים

שיקולים פרקטיים

מעבר לסגנון של החתונה, יש גם שלל שיקולים פרקטיים שאתם צריכים לקחת בחשבון. לכן כשאתם מחפשים אולמות אירועים, חשוב שתבדקו שהחלל יכול לאפשר לכם את כל התנאים הנדרשים.

  1. גודל ופריסת החלל: חשוב לבדוק מהו הגודל של אולמות אירועים והאם זה מתאים לכמות האורחים שיש לכם. קחו בחשבון גם את פריסת החלל, לדוגמה אם ממש חשוב לכם שתהיה מסיבת ריקודים גדולה- צריך שרחבת הריקודים תהיה בהתאם, כדי שלא תרגישו צפיפות.
  2. אמצעי הקרנה והגברה: חשוב שיהיה במקום את כל האמצעים הטכנולוגיים השונים לאפשר לכם את מה שאתם רוצים. לדוגמה, אם אתם רוצים להקרין סרטון חשוב לבדוק שיש במקום מסך ומקרן מתאימים.
  3. נגישות ומיקום: אתם בטח יודעים היכן רוב האורחים שלכם נמצאים, ולכן חשוב למצוא אולמות אירועים שממוקמים היטב ומאפשרים לכולם גישה קלה ולא מסובכת אליהם.
  4. תקציב: בסופו של דבר אולמות אירועים צריכים להתאים גם לתקציב של החתונה, אז בדקו שהמקום הפוטנציאלי מסתדר לכם כלכלית.

 

טיפים להתאמת החתונה שלכם לאולם האירועים הנכון

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את האולם הנכון אל החתונה הספציפית שלכם:

  1. ללכת לבקר: גם אם יש תמונות זה לא תמיד יעביר את החוויה במלואה. מומלץ ללכת לראות אולמות אירועים באופן אישי כדי להתרשם.
  2. לדבר עם זוגות אחרים: הכי טוב לקבל המלצות מזוגות אחרים שערכו חתונה דומה לשלכם מבחינת סגנון, כמות אנשים ומיקום.
  3. להיות מסודרים: ערכו רשימה מסודרת של כל מה שחשוב לכם ושל כל אלמנט ייחודי בחתונה שלכם כך שלא תפספסו שום דבר בעת הבחירה שלכם.

 

לסיכום

התאמת החתונה שלכם לאולם אירועים נכון היא חשובה כדי לייצר את אירוע החלומות. קחו בחשבון את הגורמים השונים וכך תבטיחו הלימה בין המקום- לבין האווירה שאתם רוצים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים