איך למצוא את גן האירועים המושלם?

גן אירועים לחתונה יפה ופורח הוא משאת נפשם של זוגות רבים שמחפשים חתונה מהוקצעת ונוחה לארגון מצד אחד, אבל באווירה חיה וטבעית מצד שני. איך מוצאים את גן האירועים המושלם, למה חשוב לשים לב וממה אסור להתעלם? כל הטיפים בכתבה בהמשך

 

יש סיבות רבות לרצות גני אירועים כלוקיישן לחתונה. כמובן, כל זוג מחפש משהו אחר אבל עצים ופרחים הם תפאורה יפה לחופה. יש המון גני אירועים בשוק והם מציעים דברים שונים. כדי לא לחפש יותר מדי ולהתבלבל, צוות האתר save a date ערך עבורכם רשימת טיפים שימושית לחיפוש גני אירועים.

 

שלב ראשון – סינון בסיסי

לפני שאתם מתחילים לכתת את רגליכם בין גני אירועים, ואפילו לפני שמתקשרים לתאם ביקור, כדאי שתאספו רשימה מתאימה. הסינון הראשוני יהיה לפי כמה קריטריונים חדים ובסיסיים שבדרך כלל אפשר למצוא בעצמכם באתר של גן האירועים או באינטרנט:

  1. רישיון ניהול עסק: תנאי בל יעבור. בדקו באתר של משרד הפנים את סטטוס הרישיון של הגן.
  2. מיקום: האם המיקום דורש נסיעה מופרכת מאחד הצדדים? אם כן, ותרו.
  3. התאמה לכמות האורחים שלכם: יש לכם אירוע קטן? ודאו שהגן לא יראה ריק עם כמות אורחים קטנה. אירוע גדול? ודאו שהחלל מתאים לכמות.
  4. התאמה לתאריך שלכם: לא כל גני האירועים פעילים כל השנה. סננו מראש גני אירועים שפעילים רק בחודשים בהם אין לכם כוונה להתחתן.
  5. התמונות: חשוב לעבור על הגלריה באתר ולראות שהתמונות מוצאות חן בעיניכם.

 

שלב שני – סינון נוסף

בשלב השני אספתם לכם רשימה לא קצרה מדי ולא ארוכה מדי, אבל אנחנו רוצים לצמצם אותה כדי שתוכלו בסוף להגיע לבקר רק בגני אירועים שמתאימים לכם בול. לכן זה הזמן להרים טלפון ולשים לב לדברים הבאים:

  1. התרשמות ראשונית מהנציג: חשוב לשים לב לאינטואיציה שלכם. נכון, אתם לא מתחתנים עם המנהל של גן האירועים או עם מנהל האירועים שלו, אבל עדיין מדובר באנשים שצריכים לתת לכם הרגשה נעימה וזורמת.
  2. הקלות של תיאום ביקור: גן האירועים אמור לרצות אתכם ולחזר אחריכם. אם הם מקשים על תיאום הביקור – פשוט עברו הלאה, יש מספיק גני אירועים.

 

שלב שלישי – ביקור ובדיקה מעמיקה

עכשיו הגעתם כבר לרשימה מצומצמת של גנים שאתם מבקרים בהם. מה חשוב לבדוק כשמבקרים ב גן אירועים לחתונה?

  1. הכניסה למתחם – האם החנייה נוחה וצמודה לכניסה? האם יש צורך ללכת בשבילי עפר או בבוץ? האם הכניסה רחבה ונעימה מספיק?
  2. עיצוב – שימו לב גם לאיזור החופה וגם לאיזור הישיבה. חשוב לבדוק שהגן נראה מטופח ויפה, וכמובן שהוא אכן דומה למה שמצא חן בעיניכם בתמונות.
  3. תפקוד במהלך אירוע – להגיע לבחון גן אירועים או אולם שלא בזמן אירוע זו טעות. חשוב להגיע במהלך אירוע מתקיים כדי לראות את הצוות מתפקד. כמה תורים יש במזנונים? האם השירותים נותרים נקיים? האם נראה שהאקוסטיקה נעימה?

 

ולא פחות חשוב לבדוק – התאמה לאירוע בחורף

במידה והחתונה שלכם אינה בחודשי הקיץ, יכול להיות שתצטרכו להתמודד עם מזג אוויר מעט יותר קריר. במקרה זה, חשוב לבחון את היכולת של גן האירועים להתאים לסיטואציה:

  1. האם ישנו חלק ייעודי של אולם? במידה ויש – האם הוא גדול דיו להכיל את האירוע?
  2. במידה ואין אולם, האם יש אפשרות של קירוי לגן?

במידה ואין אפשרות כזו, ובכוונתכם להתחתן בחודשים עם מזג אוויר הפכפך, היינו מציעים לכם לשקול אופציות אחרות.

אחרי שעברתם על הטיפים שלנו אתם יודעים בדיוק איך לחפש את גן האירועים לחתונה הקסומה שלכם, וגם לחסוך זמן יקר מהתהליך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים