איך תמצאי את הצימר המושלם להתארגנות?

מפנטזת על צימר מתוק בעיצוב רומנטי שיאפשר לך התארגנות רגועה ונינוחה ותמונות התארגנות הורסות? החדשות הטובות הן שיש הרבה צימרים, החדשות הפחות טובות הן שצריך לדעת בדיוק מה ואיך לחפש כדי למצוא את הצימר הנכון עבורך. אם את רוצה לדעת איך מוצאות את הצימר המושלם שיהפוך את בוקר ההתארגנות לכיפי וקליל – כדאי לך להמשיך לקרוא

אם עוד לא החלטת איפה תתארגני בבוקר של החתונה, שווה לך להתחיל לבחון את האפשרויות שלך. אם תמיד דמיינת התארגנות כיפית בצימר חמוד ואת כבר מדמיינת אותך ואת החברות שלך מנשנשות ומתארגנות בכיף, אז בדיוק עבורך צוות האתר “save a date” הכין את המדריך השלם למציאת צימר להתארגנות כלה.

 

קודם כל, למה דווקא צימר?

כשבוחנים אפשרויות של מקומות התארגנות כלה יש כל מיני אפשרויות. אפשרות ראשונה היא התארגנות בבית שבו הכלה או הזוג מתגוררים, או בבית ההורים שלה. אפשרות אחרת היא בכלל להתארגן בסלון כלות, אבל היא לא תמיד רלוונטית. אפשרות שלישית היא לשכור חדר או דירה מתאימים במיוחד – בין אם צימר, חדר במלון, דירת אייר ביאנבי וכיו”ב. למה צימר הוא אפשרות כל כך אהודה?

  1. עיצוב רומנטי – צימרים לרוב מיועדים לחופשה זוגית ובהתאם לכך העיצוב שלהם לרוב ישדר משהו רומנטי ונעים. עיצוב כזה מתחבר בצורה טובה לבוקר החתונה, להתארגנות כלה ויהיה מצע טוב לתמונות התארגנות יפות.
  2. אווירה כפרית – צימרים נטועים פעמים רבות במרחב טבעי, כפרי וירוק מה שמספק רקע נהדר לצילומי חוץ בלי להידרש לנסיעות ממושכות כשאת מאופרת ומסורקת.
  3. פרטיות – לעומת מלון, שבו יש אורחים רבים מלבדך, צימר יכול לאפשר פרטיות שעבור כלות רבות היא חשובה בסיטואציה של התארגנות, וכמובן משמעותית במפגש ובצילומים.

 

מה חשוב שיהיה בצימר להתארגנות כלה?

לא כל צימר יכול להתאים כצימר להתארגנות. מה צריך להיות בצימר כדי לאפשר התארגנות נינוחה?

  1. מרחב נוח להתארגנות – חשוב שבצימר הנבחר יהיה די מקום וריהוט נוח, כדי לאפשר למאפרת ולמסרקת לכרכר סביבך. רצוי גם שהריהוט יהיה נוח ואסתטי כדי שתשבי בנוחות וכדי שיראה טוב בצילום.
  2. ריהוט – בנוסף לריהוט שאת יושבת עליו כשאת מתאפרת, חשוב שיהיה שולחן עם מראה ותאורה מספקת, וכן ארון שניתן יהיה לתלות בו את השמלה.
  3. אובייקטים יפים לצילום – רצוי לבחור צימר עם עיצוב יפה וייחודי, כזה שישרה אווירה נעימה, גם כדי שיצטלם טוב וגם כדי שהוא יעשה לך ולמלוות שלך מצב רוח טוב בבוקר כל כך לחוץ ומרגש.
  4. מקום מתאים למפגש עם החתן – חשוב לוודא שבקרבת הצימר או דווקא בתוכו ישנה פינה שתתאים לשמש כמקום למפגש המרגש עם החתן שיראה בפעם הראשונה את אשתו לעתיד בלוק הכלה שלה.

 

איך מתחילים לחפש צימר להתארגנות?

ניתן למצוא באתרי מתחתנים המלצות לצימרים שונים שיכולים לשמש להתארגנות. כיצד תוכלו לבחור מתוכם?

  1. בדיקת עלויות – חשוב להגדיר קודם כל תקציב מתאים, ולהתאים את הצימר הנבחר אליו ולא להיפך.
  2. בדיקת השירותים הניתנים במסגרת הצימר – חשוב לבדוק את מסגרת האירוח, האם מסופקים נשנושים או שתייה כלשהי, האם ניתן להישאר ללילה נוסף במידה והזוג מעוניין בכך אחרי החתונה, ועוד.
  3. בחינת התמונות המופיעות באתר – אם אין אתר עדכני עם גלריית תמונות שמאפשרת להתרשם, היינו ממליצים לעבור לצימר הבא בתור. במיוחד כשבוחרים צימר להתארגנות כלה, הנראות והאסתטיקה של המקום היא קריטית.
  4. בדיקת מיקום – חשוב כמובן לוודא שהמיקום של הצימר נוח וקרוב מספיק לאולם או לגן האירועים שבו מתקיימת החתונה.

 

צימר כמקום להתארגנות הכלה יכול להיות פתרון מעולה. אחרי שקראת את המדריך שלנו לחיפוש צימרים את יודעת כל מה שצריך לדעת ועכשיו נשאר רק להתחיל לחפש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים