איפה כדאי להתארגן לחתונה? על מקומות להתארגנות הכלה

תכנון חתונה כולל בתוכו שלל פרטים שחשוב לזכור ולא לפספס. אחד מאותם פרטים הוא איפה הכלה מתארגנת ביום האירוע – מתלבשת, מתאפרת, נרגעת לקראת הצילומים. ישנן כמה אפשרויות, וכרגיל – לכלות שונות מתאימים מקומות שונים.

 

יום החתונה כולל בתוכו הרבה התרגשות, לחץ ודברים לעשות. בתוך הארגון של האירוע חשוב לזכור שהכלה, ולפעמים גם החתן, רוצים מקום שקט ומרווח להתארגן בו בנוחות, וכדאי לא להשאיר את ההחלטה לרגע האחרון. צוות אתר save the date סקר עבורכן ועבורכם את האופציות עבור מקומות התארגנות כלה.

 

האם אני חייבת למצוא מקום להתארגנות?

לפני הכל חשוב להגיד – לא כל כלה ולא כל זוג זקוקים למקום התארגנות. יש כלות שמתאים להן להתארגן בביתן או בבית הוריהן, ויש יתרונות גם לבחירה הזו:

  • עלות – בין כל ההוצאות על החתונה, יש יתרון בכך שעל מקום ההתארגנות כלה אין צורך לשלם.
  • סביבה טבעית – הבית שלך או של הורייך הוא סביבה שטבעית עבורך ואת חשה בה בנוח, מה שישתקף בצילומים מההתארגנות.

 

מתי כדאי לבחור מקום להתארגנות מחוץ לבית?

למרות הנוחות היחסית שיש בהתארגנות בבית, יש מקרים שבהם כן כדאי לבחור מקום התארגנות כלה אחר:

  • מרחק – במידה ואת מתגוררת רחוק מאוד מהלוקיישן בו מתקיימת החתונה, כדאי לבחור מקום התארגנות קרוב יותר למקום האירוע.
  • בלגן – אם הדירה שלך נורא מבולגנת ואין לך כוח או זמן (לגיטימי לקראת חתונה) לנקות ולארגן אותה כך שתהיה ייצוגית ונעימה להתארגנות – כדאי לבחור מקום אחר.
  • מרחב – בהתארגנות את זקוקה למרחב ולמקום, וכדי שלא יהיה צפוף מדי לך, למאפרת, למסרקת, ולכל מי שמגיע למקום ההתארגנות – אם הדירה בה את מתגוררת קטנה מדי, כדאי לשקול מקום אחר.
  • מלוות – אם יש לך כמה מלוות שנמצאות איתך ביום החתונה, וכולן זקוקות למקום, יכול להיות שבבית תרגישו שצפוף לכן ועדיף מקום אחר.

כלה

מה חשוב שיהיה במקום בו את מתארגנת?

אם החלטת שאת מעוניינת להתארגן מחוץ לבית, יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:

  • מרחב – חשוב שבמקום ההתארגנות יהיה מספיק מקום עבורך, עבור המאפרת והמסרקת.
  • פינה מתאימה לאיפור – חשוב שבמקום ההתארגנות יהיה חלק שיוקדש לאיפור, ובו יהיה כיסא נוח עבורך, מראה ומקום להציב מנורה.
  • מקום נוח לתלייה – חשוב שיהיה מקום אסתטי ונוח לתליית השמלה שלך.
  • חנייה קרובה – המאפרת תגיע עם ציוד ומזוודה, וחשוב שתוכל לחנות קרוב למקום ההתארגנות ולא לסחוב אותה מרחק רב מדי. במידה ואת בוחרת להצטלם בשלב ההתארגנות, חשוב לאפשר מקום חנייה נוח גם לצלם.

 

אפשרויות למקומות התארגנות

אז מה בעצם האפשרויות כשרוצים למצוא מקומות התארגנות כלה?

  1. חדר בבית מלון – בית מלון יוכל לאפשר לכם לינה נוחה יחסית ופעמים רבות גם ארוחת בוקר לאחר החתונה. בנוסף, בבתי מלון רבים מציעים שירותים ופינוקים נוספים לזוג המתחתן.
  2. חדר התארגנות במקום האירוע – חלק מגני האירועים והאולמות מציעים חדרים מרווחים בהם ניתן לקיים את ההתארגנות, ולעתים אפילו יש להם צימר במתחם האירועים המיועד לחתן ולכלה, כמובן בתשלום נפרד.
  3. דירה להשכרה לטווח קצר – אפשרות נוספת שעלתה בשנים האחרונות היא שכירת דירת אייר בי אנד בי, שתהיה לרוב זולה יותר מחדר במלון ותיתן תחושה יותר טבעית, אך ללא הצורך לסדר ולנקות.

מקום להתארגנות כלה

עלות של מקום ההתארגנות

העלות של מקום ההתארגנות יכולה להיות כלום (אם את מתארגנת בבית שלך, של חברה או של ההורים) אך יכולה גם להאמיר למחירים גבוהים שישפיעו על עלות החתונה הכוללת. מה כדאי לקחת בחשבון?

  1. משך השהייה – כמובן, יש הבדל בין שכירת מקום למספר שעות ובין שכירתו ללילה. מנגד, אם אתם מתגוררים רחוק ממקום האירוע כדאי לשקול ללון במקום ההתארגנות, בהנחה שהתקציב מאפשר. אירוע החתונה הוא ארוך ומעייף.
  2. רמת אבזור ועיצוב – במידה ואת בוחרת להתארגן במלון או צימר, ככל שהם יהיו מעוצבים בסגנון יוקרתי יותר, כך הם יהיו יקרים יותר. מצד שני, אם בכוונתך להצטלם במקום ההתארגנות לא כדאי לבחור מקום מוזנח או לא מעוצב.
  3. כמות החדרים שתשכרו – במידה וגם חלק מהמשפחה הקרובה או חברה טובה יגיעו להתארגנות ויישארו יחד אתכם, יתכן שתוכלו לקבל דיל משתלם יותר על העלות הכוללת של החדרים, בפרט אם החתונה מתקיימת במועד חלש מבחינה תיירותית.

 

עכשיו, אחרי שהבנתם מה האפשרויות עבור מקומות להתארגנות, תוכלו לחשוב מה מתאים לכם ומה האופציה הנכונה ביותר עבורכם, שתאפשר לכם להתארגן בכיף ובנחת לקראת האירוע המרגש בחייכן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים