איפה כדאי להתחתן? על אפשרויות לבחירת לוקיישנים לאירוע

אם תשאלו זוגות מהעבר על החתונות שלהם, סביר להניח שלא יהיה מגוון רחב מדי של תשובות. היום, לעומת זאת, זוגות מחפשים ייחוד ושוני, רוצים אירוע שיהיה תפור בדיוק למידותיהם, ממש כמו השמלה והחליפה. הדרך להגשמת השאיפה הזו מתחילה בבחירת סוג הלוקיישן – בחיק הטבע או באולם אירועים? בגן או אולי בחצר של ההורים? איך בוחרים מתוך שפע האפשרויות העומדות בפנינו?

אחד הפרמטרים הראשונים בדרך להבנת האירוע שאתם רוצים לקיים הוא להבין מהו סוג הלוקיישן המתאים לנו. צוות אתר save the date, המספקים את כל המידע החשוב שכלה וחתן צריכים בדרך לחתונה, באים לעשות לכם סדר – גן אירועים? אולם? אולי בכלל אירוע בטבע? כל השיקולים והטיפים בהמשך.

מה המשמעויות של בחירת סוג הלוקיישן?

לבחירה בין הסוגים השונים האפשריים עבור קיום האירוע שלכם, יש כמה השלכות חשובות, ואלו שלוש העיקריות:

  1. עלות: בין סוגי הלוקיישנים השונים יכולים להיות פערי עלויות גדולים. למשל, חתונה במסעדה פעמים רבות תהיה אופציה פחות יקרה מחתונה בגן אירועים.
  2. נוחות: נוחות היא עניין אישי וזוגות שונים יגדירו אותה אחרת. למידה בה אתם אוהבים לארגן דברים בעצמכם ולכמה חשובה לכם שליטה על פרטי האירוע יש כמובן השפעה רבה על סוג הלוקיישן שכדאי לכם לבחור.
  3. כמות אורחים: סוג הלוקיישן צריך להתאים גם לגודל האירוע. אם האירוע שלכם גדול במיוחד או קטן במיוחד, יהיו מקומות שפשוט לא יתאימו לכם.

שנצלול פנימה?

חתונה באולם אירועים

חיפוש אולם אירועים לחתונות נראה כמו משימה פשוטה יחסית לאפשרויות האחרות, אבל גם כאן יש כמה דברים שחשוב לדעת.

  1. מספר אורחים – באולם אירועים יש גבול ברור לכמות האורחים שניתן להכניס. מנגד, חשוב לוודא שכמות האורחים שלכם לא תגרום לאולם להיראות ריק ועצוב.
  2. סגנון –הסגנון של המקום ידוע מראש ולא תוכלו לשנות אותו יותר מדי. חשוב לבחור אולם שאתם מרגישים שהסגנון שלו הולם את טעמכם.
  3. נוחות – אין ספק שאולם אירועים הוא אחת האופציות הנוחות ביותר לקיום אירוע. לאולמות אירועים ישנו מנהל שמכיר את עולם החתונות וצוות שיודע להפיק חתונה. אם אתם זוג עסוק ואין לכם פנאי רב לארגון האירוע, מדובר ביתרון חשוב מאוד.

חתונה בגן אירועים

גני אירועים לחתונות, בפרט כאלה הכוללים שילוב של גן ואולם, הם אופציה מבוקשת ואהודה, מסיבות ברורות:

  1. מראה – הצמחייה והפרחים הם על פי רוב יתרון ברור לעומת אולם אירועים.
  2. נוחות – בדומה לאולמות אירועים, גם כאן ישנו צוות שתפקידו להפיק את האירוע בצורה טובה.

יחד עם זאת, לעומת אולם אירועים, לגני אירועים יש מגבלה ברורה והיא השפעת מזג האוויר:

  1. ישנם גני אירועים שלא מקיימים אירועים בחודשי החורף, לאור אי התאמת המקום למזג אוויר קר וגשום, מה שמגביל את תאריכי החתונה האפשריים.
  2. גם אם תבחרו מועד שבו ניתן לקיים אירוע בחוץ, הרי שלעתים מזג האוויר מפתיע. במידה ואתם מעוניינים בגן אירועים, מומלץ לברר את האופציות של המקום לקירוי או לעריכת האירוע כולו בתוך האולם שבמתחם, אם ישנו.

 

חתונה בחיק הטבע

אם אתם מחפשים את ההפך הגמור מחתונה באולם או בגן אירועים, יכול להיות שחתונה בחיק הטבע היא הפתרון עבורכם. חתונה כזו מתאפיינת בכמה תכונות:

  1. התאמה מדויקת לסגנון של הזוג – מדובר באירוע בהתאמה אישית, על כל המשתמע מכך.
  2. בחירת קייטרינג בנפרד – זהו גם יתרון וגם חיסרון. החיסרון הוא שמדובר בספק נוסף שתצטרכו לבחור. היתרון הוא ריבוי האפשרויות לעומת חתונה באולם או בגן אירועים.
  3. הרבה עבודה – אמנם ניתן להיעזר בשירותיה של חברת הפקה, אך ככלל אירוע שכזה ידרוש מהזוג יותר אנרגיה, יותר זמן ובעיקר – קבלה של יותר החלטות.
  4. עלות – חתונה בחיק הטבע אינה עסק זול ועלותה יכולה בקלות להיות גבוהה מהעלות של חתונה באולם או בגן אירועים.

 

חתונה במסעדה

חתונה במסעדה היא אופציה שבה פחות זוגות בוחרים, אך יש לה את היתרונות הברורים שלה:

  1. אם נחפש מקומות לחתונות קטנות, מסעדות המקיימות אירועים יהיו פעמים רבות אופציה מעולה.
  2. מכיוון שמדובר במקום שהדגש בו הוא על אוכל, סביר להניח שתוכלו לקבל תמורה יותר טובה ומותאמת לצרכים שלכם ושל האורחים.
  3. אירוע במסעדה עשוי לעלות פחות מאירוע באולם או בגן.

 

אם נסכם, חשוב לבחור סוג לוקיישן שיתאים לכם, לגודל האירוע, לתקציב ולמידה בה אתם רוצים לשלוט בכל פרט. אין בחירה נכונה ולא נכונה, ולכל זוג מתאים משהו אחר.

לחצו כאן לרשימת אולמות אירועים מומלצים לחתונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים