איפור ושיער כלה- כל הטרנדים הלוהטים

יום החתונה הוא הזמן שלכן להיראות הכי טוב שאפשר, ואין ספק שהשיער והאיפור שלכן הוא המפתח להשגת המראה המושלם. טרנדים מתפתחים כל הזמן, כך שכל כלה יכולה למצוא את הדרך לבטא את הסגנון הייחודי שלה. כדי לעשות לכן קצת סדר, החלטנו כאן באתר לעשות סקירה של כל הטרנדים העדכניים ביותר של איפור ושיער כלה, ויש גם כמה טיפים מאיתנו לקראת סיום!

 

טרנדים בתחום איפור כלה

טרנדים של איפור כלה משתנים עם השנים ומגיעים במגוון סגנונות, מכאלה מאופקים יותר ועד לכאלה שבולטים למרחקים. להלן כמה מהטרנדים החמים ביותר של השנים האחרונות:

  1. טבעי ובלתי נראה: הטרנד הזה מתמקד במראה פנים רענן, זוהר וטבעי, תוך שימוש בבסיס מינימלי ובהיילייטרים עדינים לצורך מראה העור הזוהר. צבעי השפתיים לרוב יהיו בגוונים רכים וכך גם הצלליות.
  2. שפתיים צבעוניות ומודגשות: עבור כלות שרוצות להוסיף קצת צבע, שפתיים בולטות ומודגשות יכולות להיות בחירה מושלמת של איפור כלה. השימוש בדרך כלל הוא בצבעים עזים כמו אדום או שזיף, כך שנוצרת נקודת מיקוד בולטת. לצידם יתווסף איפור עיניים מינימלי שישים דגש על הריסים.
  3. עיניים מעושנות: מדובר בטרנד איפור כלה שקיים כבר שנים, ולכן הוא מייצר מראה על זמני. באמצעות צלליות כהות ואייליינר נוצר מראה דרמטי, עוצמתי וקלאסי.
  4. המראה הנוצץ: למי שאוהבת מגע של זוהר, הטרנד הזה יכול להיות נהדר- הוא מוסיף נצנצים לכל אלמנט בפנים, כולל העיניים, השפתיים- ואפילו הלחיים.

 

טרנדים של עיצוב תספורת כלה

טרנדים של תספורת כלה ועיצוב שיער יכולים להיות מגוונים וכיפיים, ואפשר להתנסות בכמה כדי לבחור את האחד שהכי מתאים לכן ולשמלה.

  1. המראה הגלי: מראה זה של תספורת כלה כולל תלתלים קלילים, רכים ורפויים, כך שנוצר מראה נינוח ורומנטי. אליו אפשר לצרף כמה סיכות ראש דקורטיביות.
  2. גולגול נמוך: זוהי תסרוקת כלה קלאסית במיוחד, שכוללת סוג של גולגול מאחורי הראש, בחלק התחתון. הוא מציע לכן תחכום, אלגנטיות ונוחות.
  3. צמות לאורך הראש: צמות יכולות לייצר קסם בוהמייני ומשוחרר. את הצמות אפשר לעטר גם בפרחים, נצנצים ועוד.
  4. קוקו שקר: מה שהיינו קוראות לו פעם ״קוקו שקר״ כולל שילוב של הטוב משני העולמות. גם איסוף של חלק מהשיער, וגם השארתו פזור.

 

טיפים לבחירת איפור ושיער כלה

הצגנו הרבה מאוד טרנדים, אז איך בוחרים מה נכון? הנה כמה טיפים:

  1. התייעצות עם אנשי מקצוע: בסופו של דבר, מאפרות ומעצבות תספורת כלה יידעו לייעץ מה הכי נכון לכן, לצורת הפנים וכדומה.
  2. התאמה לסגנון החתונה: אם החתונה שלכן רשמית במיוחד, צריך שגם תספורת כלה והאיפור יתאימו לכך. כך גם להפך- אם מדובר באירוע קז׳ואלי יותר בחוף הים, כדאי לבצע התאמה.
  3. נוחות: חשוב ללכת על טרנדים שיאפשרו לכן להרגיש בנוח בחתונה שלכן.
  4. טסטים: לפני שבוחרים את הסגנון הרצוי חשוב לבצע פגישה עם מאפרת ומעצבת שיער כדי לבדוק את המראות השונים, כך שתוכלו לדעת מה תהיה התוצאה הסופית בחתונה.
  5. התאמה לשמלה: צריך שתהיה הלימה בין סגנון השיער לסגנון השמלה שבחרתן.
  6. ביטוי אישי: מומלץ ללכת על סגנון שייתן ביטוי לאינדיבידואליות שלכן.

 

לסיכום

יש הרבה מאוד טרנדים של איפור כלה, תסרוקת ותספורת כלה. באופן זה אפשר לבחון את האופציות השונות ולראות מה הכי נכון לכן, לסגנון הייחודי שלכן ולסוג החתונה. זכרו שבסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישו בטוחות ויפות ביום המיוחד שלכן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים