איפור ושיער – ספקית אחת או שתיים?

כשאת מחפשת ספקיות לחתונה שלך, כדאי להחליט אם את מעוניינת בשתי נשות מקצוע שידאגו ללוק שלך או באחת. מה היתרונות של ספקית אחת שמטפלת גם באיפור וגם בשיער, ומה היתרונות של בחירת שתי ספקיות נפרדות? התשובות ממש כאן בהמשך

כל הכלות יודעות שלקראת החתונה צריך למצוא מאפרת ומסרקת, כי איפור ושיער כלה זה לא צחוק וחשוב להתייחס אליו ברצינות. אבל איך תדעי אם עדיף לך למצוא ספקית אחת שעושה גם איפור וגם שיער, או דווקא שתיים? צוות האתרsave a date  התכנס כדי לדון בשאלה הזו ולהבין איך תוכלי לדעת מה הכי נכון עבורך.

 

היתרונות בספקית אחת לשיער ולאיפור

לבחירה בספקית אחת, שגם תסרק וגם תאפר, יש יתרונות ברורים. אלה היתרונות של איפור ושיער כלה על ידי אשת מקצוע אחת –

  1. עלות – בחירה בספקית אחת בדרך כלל תחסוך לך כסף. שילוב של שתי ספקיות שכל אחת דורשת את העלות שלה ואולי גם את הטיפים שלה כמעט תמיד יהיה יקר יותר מאשר בחירה בספקית אחת.
  2. נוחות – התנהלות מול פחות ספקים היא בראש ובראשונה נוחה יותר ומזמנת לנו פחות כאבי ראש. מכיוון שבאירוע חתונה ובארגון שלו כאבי ראש הם מרובים, שווה לחסוך אנרגיה איפה שאפשר ולהסתפק בספקית אחת.
  3. קשר אישי – יש כאלה שמתחברות בקלות לכל אחת. אם את לא, ואת דווקא יותר ביישנית, יכול להיות שלא תרגישי בנוח להכניס עוד גורם לסיטואציה האינטימית של בוקר החתונה ותעדיפי ללכת עם מישהי אחת שהתחברת אליה.

 

היתרונות במאפרת ובמסרקת נפרדות

גם לבחירה באיפור ושיער על ידי שתי ספקיות נפרדות יש כמובן יתרונות. הנה היתרונות של בחירה בשתי ספקיות –

  1. ריבוי אפשרויות – בפועל, לא כל המאפרות גם מסרקות ולא כל המסרקות יודעות גם לאפר. אם את מאפשרת לעצמך לבחור בשתי ספקיות את מגדילה משמעותית את ההיצע שעומד לרשותך כשאת מחפשת את המאפרת והמסרקת לחתונה שלך.
  2. מקצועיות – כאשר את בוחרת ספקית שעושה רק איפור או רק שיער, את יודעת שהיא תתמקד רק בזה. אם זו מישהי שתמיד מתמקדת רק באיפור או רק בשיער, ברור שבזה היא יותר מיומנת ויש לזה השלכה על רמת המקצועיות שלה.
  3. עין נוספת – בחירה בשתי ספקיות מאפשרת עוד עין שתבחן את הלוק שלך, תעיר הערות ותדייק את העבודה שעושים עלייך. זה הרי חשוב כי את כמובן רוצה להיראות הכי טוב שאפשר.
  4. יעילות – סעיף זה נכון במיוחד אם את רוצה להתאפר ולהסתרק יחד עם המלוות. ברגע שיש שתי ספקיות הן יכולות לייעל את הזמנים בצורה טובה יותר.

 

מאפרת ומסרקת שעובדות במשותף – הטוב משני העולמות

אם יש לך את האפשרות לבחור איפור ושיער כלה שמבוצע על ידי מאפרת ומסרקת שעובדות יחד בשיתוף פעולה, הרי שזו האפשרות הטובה ביותר. למה?

  1. עבודת צוות יעילה – שתיים שיכולות לעבוד יחד יהיו יעילות יותר גם מבחינת זמנים וגם מבחינת התנהלות. מנגד, עדיין תזכי לעוד זוג עיניים ולשתי נשות מקצוע הממוקדת כל אחת בתחום שלה.
  2. עלות – בין אם התשלום הוא לאחת והן מתחלקות בו ובין אם התשלום הוא לכל אחת בנפרד, יש סיכוי טוב שבחירה בצוות של מאפרת ומסרקת תוכל להיות יותר משתלמת מאשר מאפרת ומסרקת שסגרת איתן בנפרד.

לסיכום

איפור כלה ו תסרוקת כלה יכולים להיות מעולים גם עם ספקית אחת וגם עם שתיים. חשוב לבחור היטב את הספקית או הספקיות שילוו אותך. אם את בוחרת בשתי ספקיות, יש יתרון עצום בכך שהן מכירות או כבר עבדו יחד, וכך תדעי שתקבלי מקסימום יעילות ומקצועיות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים