איפור כלה – גם לכלה שלא אוהבת להתאפר

לא כל הכלות אותו דבר ולא כולן חולמות על היום שבו יכרכרו סביבן, יאפרו אותן ויסדרו להן את השיער. יש כאלה שאפילו ממש חוששות מהרעיון של איפור כלות שנראה להן מוגזם ולא אמיתי. אם את כזו, חשוב שתדעי שגם לך כדאי לבחור מאפרת כלות, והשאלה היא רק איך לעשות זאת נכון

 

יש מי שהמשפט הבא ידהים אותו ובכל זאת – לא כל הנשים אוהבות להתאפר וחלק אפילו שונאות להתאפר. יחד עם זאת, גם כלה שלא אוהבת להתאפר תרוויח מאיפור מקצועי ומדויק שיונח עליה ביום חתונתה. הפעם, החלטנו באתר save a date לגבש מדריך איפור כלות לכלה שממש לא אוהבת להתאפר

 

למה כדאי להיעזר במאפרת כלות?

כלה שלא אוהבת להתאפר תשאל את עצמה למה היא זקוקה לשירותי מאפרות לכלות, ואם לא עדיף שכדי להרגיש בנוח היא תתאפר מדגמית באופן עצמאי או בעזרת חברה עם קצת יותר ניסיון. הנה כמה סיבות טובות לכך שחשוב לבחור מאפרת מקצועית, גם אם את לא אוהבת להתאפר:

  1. מקצועיות – לידע המקצועי של מאפרת אין תחליף. אם את רוצה להיראות במיטבך ובאירוע ובתמונות שיצולמו בו, גם את מחפשת בעיקר שדרוג לנתונים הטבעיים שלך ולא איפור כבד, רצוי מאוד לבחור מאפרת כלות מקצועית ולא להתפשר על כך.
  2. חומרים איכותיים – מאפרות משתמשות במגוון חומרים שלמי שלא מתאפרת לרוב אין איתם היכרות. איכות החומרים חשובה גם לבריאות העור שלך וגם לכמה האיפור יחזיק מעמד במהלך הערב.
  3. חוויה חיובית – אם תבחרי את המאפרת הנכונה, המנוסה והמקצועית, היא תהפוך את האיפור, שלרוב אינו נעים לך, לחוויה רגועה וחיובית שתשאיר לך טעם טוב. לא בטוח שלך עצמך או לחברה טובה יש כלים לעשות את זה.

 

לפני הכל – חשוב לדאוג לעור הפנים

בין אם את מתכננת על איפור כלה עדין ובקושי מורגש ובין אם בכוונתך דווקא להתפרע וללכת על סגנון יותר דומיננטי לכבוד החתונה, איפור טוב יתחיל בעור פנים מטופח. כמה טיפים חשובים:

  1. שתי מים – מים עושים פלאים לעור, לשיער וגם לבריאות הכללית.
  2. צמצמי חשיפה לשמש –כובע, קרם הגנה, ובעיקר – לא לשהות בשמש ישירה לזמן רב מדי.
  3. הקפידי על ניקוי פנים – מדי ערב נקי את הפנים בסבון מתאים ובמים.
  4. קבעי תור לקוסמטיקאית – חשוב לעשות זאת מוקדם ככל הניתן. את לא רוצה להגיע לשבועיים לפני האירוע ורק אז לעשות טיפול פנים, כי את עלולה לסחוב איתך אדמומיות ומראה לא מחמיא שיישארו מהטיפול, וחבל.

 

 

איזו מאפרת תתאים לכלה שלא אוהבת להתאפר?

אם לכלה שרגילה לאיפור ואוהבת אותו חשוב לבחור היטב את המאפרת שלה, הרי שכלה שלא מורגלת באיפור צריכה עוד יותר להקפיד על הבחירה במאפרת. לאיזה קריטריונים חשוב לשים לב?

  1. ניסיון קודם עם כלות כמוך – כשאת מתקשרת למאפרת לשיחה ראשונית, כדאי לך להסביר לה קודם כל שאת לא מתאפרת ביומיום ומאוד חוששת מאיפור בחתונה. שימי לב לתגובה שלה ובדקי אם היא עבדה עם כלות כמוך בעבר.
  2. סגנון מועדף – בדרך כלל כלות שלא אוהבות להתאפר יעדיפו סגנון עדין יחסית שבעיקר יחמיא וישדרג. כדאי לדפדף בתיק העבודות של המאפרת ולראות שזה אכן הסגנון המועדף עליה.
  3. איפור ניסיון – עבור כלה שלא אוהבת להתאפר איפור ניסיון חשוב במיוחד, כדי להרגיש את החומרים ואת סגנון העבודה של המאפרת. קריטי לוודא את המדיניות של המאפרת לגבי איפור ניסיון.
  4. המלצות של כלות אחרות – במקרה של כלה שלא אוהבת להתאפר, החוויה מיום האירוע מאוד משמעותית. חשוב לבחור במאפרת שיש עליה המלצות טובות גם מהפן הבינאישי.

 

לסיכום, גם אם את לא אוהבת להתאפר או אפילו קצת נרתעת מהרעיון, כדי להיראות מצוין בחתונה ובתמונות שאחריה כדאי לך להיעזר במאפרת כלות, שתתאים לך בדיוק את האיפור הנכון ותלווה אותך ברוגע ביום החתונה המרגש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים