איפור כלה – הדרך לאיפור כלה מושלם

כל כלה רוצה להיראות מדהים בתמונות, לזכור את עצמה בערב המשמח בחייה ככלה יפה וזוהרת. החדשות הטובות הן שזה בהחלט אפשרי, ואפילו לא מאוד מסובך, כל עוד תעקבי אחרי הטיפים שערכנו עבורך בנושא.

 

רוצה להיות כלה זוהרת, מיוחדת ויפה? הפנים שלנו הם אחד הדברים החשובים לנו, ביומיום ובמיוחד באירועים חשובים. אנחנו מוכנות להשקיע לא מעט על מנת להיראות הכי טוב שאפשר, אבל לא תמיד ברור לנו איך. המומחים של האתר save the date גיבשו עבורך מדריך להשגת המראה הנכון עבורך.

 

מהו גוון העור שלך?

כדי להבין איזה צבעים יחמיאו לך, חשוב שתדעי לזהות את הגוון, או יותר נכון את תת הגוון, של עורך.

  1. תת גוון מקשת הצבעים החמים – אם העור שלך נוטה יותר לצהוב או לחום, הצבעים שיחמיאו לך יהיו בעיקרם צבעים טבעיים או קרובים לטבעיים – למשל אפרסקים, כתומים או גוון זית.
  2. תת גוון מקשת הצבעים הקרים – אם העור שלך נוטה דווקא לוורוד, יחמיאו לך צבעים קרים יותר כמו תכלת, סגלגל וירקרק.
  3. תת גוון ניטרלי – אם עורך לא נוטה לשום צבע ברור, המשמעות היא שאת יכולה להשתמש כמעט בכל הצבעים כל עוד תבחרי גוון נכון.

 

מהו סגנון האיפור כלה שיתאים לך?

מרבית הכלות מתאפיינות באיפור טבעי, איפור עדין או איפור דרמטי. איך תדעי איזה איפור כלות מתאים לך?

  1. איפור טבעי – מתאים לכלות שלא מרגישות בנוח עם איפור כבד ורוצות להיראות כמו עצמן אך משודרגות.
  2. איפור עדין – מתאים לכלות שכן רוצות ליהנות מיתרונות האיפור ולא מעוניינות בסגנון טבעי לגמרי, אבל כן מעדיפות מראה סולידי.
  3. איפור דרמטי – מתאים לכלה שמחפשת להיראות מודגשת ובולטת יותר. בדרך כלל יכלול הדגשה מרובה של העיניים, ולכן מתאים למי שמרגישה בנוח להיות מאופרת באיזור זה.

איזו מאפרת כלות תתאים לך?

ישנם כמה פרמטרים חשובים בבחירת מאפרת:

  1. סגנון עבודה – חשוב להתרשם מעבודות קודמות של ה מאפרת כלות ולראות שהסגנון המאפיין אותה תואם לסגנון שאת מעוניינת בו.
  2. עלות – הגדירי לעצמך תקציב והשתדלי לעמוד בו. חשוב שתבדקי גם עלות של נסיעות למקום ההתארגנות במקרה הצורך, וכן איפור למלוות וטאצ’ אפים לאחר צילומי החוץ או לפני הכניסה לאולם, במידה ואת מעוניינת בכך.
  3. חומרים – חומרי האיפור יונחו על עורך למשך כל הערב, ועל פי רוב מדובר בחומרים בכמות לא מבוטלת. חשוב לוודא שהמאפרת עובדת עם חומרים איכותיים העומדים בתקנים למוצרי איפור.
  4. איפור ניסיון – איפור כלה לניסיון הוא השלב האחרון לפני הבחירה במאפרת. אל תהססי לפסול מאפרת, גם אם עמדה בכל יתר התנאים שהגדרת, אם איפור הניסיון לא היה לשביעות רצונך.

 

ולא פחות חשוב – דאגי לעור הפנים

כשאנחנו חושבות על איפור כלה, סביר שהאסוציאציות המיידיות קשורות לצלליות, ליפסטיק, הדגשות, ושאר מונחים הקשורים לעבודה של מאפרת בכלל ומאפרת כלות בפרט. עם זאת, כל מאפרת תגיד לך שכדי שהאיפור יחמיא וישב טוב, חשוב לדאוג תחילה לעור הפנים. איך לעשות את זה?

  1. שגרת טיפוח – כמה חודשים לפני החתונה כדאי לשדרג קצת את שגרת הטיפוח שלך. הקפדה מרובה על ביקורים אצל הקוסמטיקאית תוכל להשתלם לך מאוד.
  2. תזמון הביקור האחרון אצל הקוסמטיקאית – ובהמשך לסעיף אחד, את טיפול הפנים האחרון לפני החתונה חשוב לקבוע לא יאוחר משבוע, אפילו עשרה ימים, לפני האירוע. אדמומיות ופצעים פתוחים זה ביג נו נו לכלה.
  3. חשיפה לשמש – או יותר נכון, הפחתה שלה. השמש לא עושה טוב לעור הפנים. הקפידי על קרם הגנה וקרם לחות, והשתדלי לא לשהות יותר מדי תחת שמש ישירה.
  4. שתיית מים – מים חשובים בתקופה לפני החתונה מסיבות רבות, הם תורמים לרוגע ולתחושת שובע, אבל כאן אנחנו עוסקות באיפור ולכן נזכיר שמים תורמים לחות לעור הפנים ולכן חשוב מאוד להקפיד לשתות לפחות שני ליטר ביום.
  5. ניקיון – מעבר לרחיצה יומית של הפנים עם סבון מתאים, רצוי להשתדל לא לגעת יותר מדי בפנים בידיים מלוכלכות.

 

לסיכום

הדרך למראה הפנים המושלם שלך כוללת הבנה של הגוונים והסגנון שבהם את מעוניינת, אך גם דאגה לעור הפנים ובחירת מאפרת נכונה. אם תקפידי על כל אלה – אין ספק שתוכלי להיראות נפלא בערב החתונה ולהביט בחיוך על התמונות המרגשות מהאירוע.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים