איפור כלה – מה חשוב לדעת?

גם כלות שלא נוהגות להתאפר ביומיום, לרוב לא יוותרו על איפור מקצועי ואיכותי ביום חתונתן, ובצדק. מדובר ביום חשוב ומרגש אך גם מלחיץ וארוך, שבו יצלמו אותך ללא הרף ובו תהיי מרכז העניין. אם חיפשת טיפים חשובים לגבי בחירת סגנון האיפור שיתאים לך ובכלל לגבי איפור כלות – הכתבה הבאה היא עבורך.  

 

כולם יודעים שלכלה שמחה יש זוהר מיוחד שלא ניתן לטעות בו. עם זאת, כדאי לא לסמוך רק עליו, ולהיעזר גם בשירותיה של מאפרת מקצועית ומיומנת שתעזור לך להיראות הכי מהממת שאפשר. צוות האתר save the date התכנס כדי לספק לך את כל מה שחשוב לדעת על איפור כלה.

 

מה חשוב לשים לב אליו בבחירת מאפרת?

לפני שאת חותמת על הסכם עם המאפרת שלך, חשוב מאוד שתבדקי כמה דברים:

  1. קליק ראשוני: האם יש לך קליק עם המאפרת? מאפרת כלות היא ספקית שעומדת לטפל בעור הפנים שלך ולהיות אחראית כמעט בלעדית למראה שלך ביום חשוב. אתן עומדות לבלות יחד זמן רב, ולכן חשוב שחברתה ונוכחותה יהיו לך נעימות.
  2. עלות: האם היא עומדת בתקציב שלך? בשוק החתונות עובדות מאפרות בשפע, אל תיבהלי אם מאפרת אחת שאהבת לא עומדת בתקציב שהגדרת לעצמך – פשוט המשיכי לחפש.
  3. ניידות: האם היא יכולה להגיע למקום ההתארגנות שלך, או שהיא מצפה שתתאפרי בסטודיו שלה או בסלון כלות? מה העלות הנוספת על הגעה למקום ההתארגנות?
  4. חומרים: האם היא משתמשת בחומרי איפור איכותיים העומדים בתקני משרד הבריאות? שוב נזכיר שמדובר בחומרים שיונחו על עורך לזמן ממושך, ועל כן קריטי לוודא שהם יהיו לך בריאים.
  5. איפור ניסיון: חשיבותו של איפור הניסיון כל כך גדולה שהחלטנו להרחיב עליה בהמשך, אבל בינתיים כדאי שתוודאי שהעסקה עם המאפרת שלך כוללת איפור ניסיון, ומתי הוא מתקיים.

כלה מתארגנת במקום להתארגנות

איפור ניסיון – למה הוא כל כך חשוב?

איפור הניסיון חשוב משתי סיבות עיקריות:

  1. בדיקת הכימיה עם המאפרת – באיפור ניסיון את יכולה להרגיש איך באמת מתנהגת המאפרת בשעת העבודה. נכון, זה לא בדיוק כמו ביום האירוע הלחוץ והמרגש, אבל אם באיפור הניסיון היא לא נעימה לך – היא לא תהיה נעימה לך גם ביום החתונה.
  2. בדיקת סגנון העבודה של המאפרת – איפור הניסיון יאפשר לך להתרשם מאיכות העבודה של המאפרת. כמה היא מדייקת, כמה היא מחמיאה לעורך ולתווי פנייך וכמה היא מצליחה לשדרג את יופייך הטבעי.

 

איפור כלות טבעי

האיפור הטבעי יתאים לאלה מאיתנו שלא מתאפרות ביומיום וגם כשהן כבר טורחות להתאפר לרוב יסתפקו במייק אפ וליפגלוס.

  1. אפיון – מיועד בעיקר לטשטוש פגמים והדגשת החלקים היפים בפנים.
  2. מתאים במיוחד לאירועים קלילים – מתחתנת בטבע? בשישי בצהריים? בבריכה בקיבוץ? סביר להניח שהסגנון הטבעי יתאים יותר לאישיותך ולשמלה שתבחרי.
  3. אופנתי תמיד – בניגוד לטרנדים בעולם האיפור, אין סיכוי שהאיפור הטבעי יצא אי פעם מהאופנה. מחמיא תמיד ולכולן.

 

איפור כלות עדין

איפור עדין מזכיר קצת את האיפור הטבעי, אלא שהוא הולך צעד קדימה, ולכן מתאים לכלות שלא חוששות מאיפור אבל עדיין מעדיפות מראה סולידי ורגוע.

  1. אפיון – איפור עדין כולל התייחסות לכל חלקי הפנים, תוך שימוש בגוונים בהירים ולעתים במעט ברק או גוונים מנצנצים.
  2. מתאים לכל סוגי האירועים, לכלות בלוק קלאסי או אלגנטי אך גם כלות שהולכות לכיוון בוהו שיק, למשל, ייהנו ממנו מאוד.

 

איפור כלות דרמטי

האיפור הדרמטי, או המעושן, הוא הסגנון שיתאים לכלה שמעוניינת לבלוט ולהיות הכוכבת הבלעדית של האירוע. מה מאפיין איפור דרמטי?

  1. אפיון – הדגשת העיניים היא שם המשחק באיפור הדרמטי. גם את עור הפנים ואת השפתיים נאפר, אבל העיניים יזכו להתייחסות מוגברת.
  2. מתאים לשמלות דרמטיות או מרשימות – אם השמלה שבחרת בה היא כותונת קלילה או שמלת תחרה קלאסית ומעודנת, לא בטוח שאיפור דרמטי ישלים את הלוק בצורה הגיונית וגם לא בטוח שסגנון כזה יהלום את האדם שאת.
  3. מתאים תמיד – בהנחה שתבחרי במאפרת שיודעת מה היא עושה, איפור מעושן יחמיא לכל כלה ויתאים בקיץ ובחורף.

 

למעשה, כל כלה יכולה ללכת עם כל סגנון איפור כלות, כל עוד המאפרת שבחרה יודעת להתאים אותו לגווניה ולמבנה פניה. ההחלטה תלויה בך, ובאיך שאת מדמיינת את עצמך ביום המשמח בחייך. כמו כל דבר – אין כמעט נכון ולא נכון, יש רק מה שנכון לך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים