חתונה בעיר ללא הפסקה – מקומות לחתונה בתל אביב

אין ספק שתל אביב היא העיר הכי שווה בישראל, וזה אומר גם שממש שווה להתחתן בה. אם גם אתם מתעניינים באופציה של חתונה בתל אביב או שברור לכם שאתם מתחתנים אך ורק בעיר העברית הראשונה – הכתבה הבאה עוסקת במקומות לחתונה בתל אביב והיא בדיוק בשבילכם

אחחח תל אביב, תל אביב. מהמבנים העתיקים והקסומים של יפו בדרום עד הנמל בצפון, תל אביב היפה ובפרט רצועת החוף שלה כוללת מקומות רבים שאפשר לקיים בהם אירועים ומושכים אליהם זוגות רבים שמחפשים את השיק האורבני שרק תל אביב יכולה לתת. צוות האתר save the date  התכנס כדי לתת את כל הטיפים החשובים על מקומות לחתונה בתל אביב.

 

חתונה בתל אביב – כל היתרונות

חתונה בתל אביב נהנית ממספר יתרונות ברורים:

  1. מיקום: בהיותה העיר המרכזית במדינה, קל להגיע אליה ממרבית המקומות בישראל, מה שיקל מאוד על האורחים שלכם. אם יש לכם אורחים מאיזורים שונים בארץ, חתונה בתל אביב תהיה אופציה מצוינת מבחינת נוחות.
  2. אפשרויות: מדובר בעיר גדולה ומגוונת, ועל כן יש בה המון אפשרויות שונות גם למקומות בהם ניתן לקיים אירוע, אבל גם בכל ההיבטים האחרים שקשורים לחתונות – יותר ספקים מגיעים למרכז הארץ מאשר לאיזורים רחוקים יותר ובנוסף יש בה יותר בתי עסק ואנשי שירות מתחום האירועים, מה שמקל על ארגון האירוע.
  3. סטייל: לא משנה אם רוצים משהו בקרבת הים או משהו בתוך העיר, תל אביב מציעה משהו שמקומות מחוץ לעיר לא יכולים לתת מבחינת סגנון. אם הסגנון שאתם מעדיפים הוא אורבני יותר, ברור שלחתונה בתל אביב יש עבורכם יתרון עצום.

 

אולם אירועים

סוגי לוקיישנים שתוכלו למצוא בתל אביב

ישנם כל מיני סוגים של מקומות שבהם ניתן לקיים אירוע, ובפרט חתונה, בתל אביב. אלה הקבוצות העיקריות –

  1. אולמות אירועים – כמו בכל עיר אחרת, תוכלו למצוא אולמות אירועים בסגנונות שונים.
  2. גני אירועים – תוכלו למצוא גני אירועים לחתונות בתל אביב, ובפרט מתחמי אירועים של גן משולב אולם.
  3. מסעדות – תל אביב מלאה במסעדות יוקרתיות שניתן לקיים בהם אירועים, בפרט אירועים קטנים, מיוחדים ואיכותיים.
  4. חללים ריקים להשכרה – בתל אביב תוכלו למצוא מבנים ייחודיים ויפים, שאינם משמשים דווקא לאירועים אך ניתן לשכור אותם ולעצב אותם בהתאם לטעמכם.

 

חתונה באולם או גן אירועים בתל אביב – יתרונות וחסרונות

היתרונות:

  1. אולמות אירועים לחתונות בתל אביב מאפשרים את כל מה שטוב בשיק האורבני של העיר והקרבה לכל מקום, עם הנוחות שיש באולם – מנהל אירוע, עסק שיודע לתפעל חתונות וכל מה שמשתמע מכך.
  2. תל אביב היא בעלת יתרונות רבים, אבל בקיץ מזג האוויר אינו אחד מהם, לכן אולמות אירועים, או גן משולב אולם, יכולים להיות אופציה טובה ונוחה בהיבטי מיזוג.

החסרונות:

  1. מתוקף היותם בעיר היקרה והמבוקשת בארץ, גם האולמות וגני האירועים בתל אביב יהיו על פי רוב יקרים מהממוצע.
  2. כתלות במיקום החתונה בתוך העיר, יתכן שתיאלצו לספק סידורי חניה לאורחים שלכם שכן עלולה להיות מצוקת חנייה בקרבת האולם או הגן.

 

חתונה במסעדה בתל אביב – אירוע שיקי ומדויק

תל אביב היא כמובן מרכז הקולינריה בארץ. מסעדות תל אביביות רבות מאפשרות לקיים בהן אירועים פרטיים, והן יכולות להיות מושלמות בתור מקומות לחתונות קטנות בתל אביב:

  1. מסעדות המקיימות אירועים יהיו על פי רוב מנוסות באירועים קטנים.
  2. מסעדה תוכל לספק אוכל איכותי יותר או תפריט שתואם יותר את הרצונות של הזוג והמשפחות.
  3. המגוון של המסעדות בתל אביב, מבחינת סגנון אוכל, עיצוב וקונספט, הוא עצום, מה שמאפשר לכם למצוא בדיוק את המקום שיתאים לכם.

 

חתונה במבנה או בלופט מיוחדים – לזוגות מיוחדים

פתרון מיוחד אחר שתל אביב מאפשרת הוא לשכור לופט או מבנה ריק. אם בכוונתכם להתחתן במקום כזה חשוב לשים לב לכמה דברים:

  1. ניקיון, אסתטיקה והיגיינה – מקומות שלא מקיימים אירועים באופן שגרתי דורשים היערכות לקראת אירוע כמו חתונה, וחשוב להקפיד על כך.
  2. ארגון עצמי של אוכל ועיצוב – היתרון הוא שאפשר במקרה כזה ליצור את חתונת החלומות שלכם ושיש מעט מאוד מגבלות, החיסרון הוא הצורך לארגן את זה בעצמכם.
  3. תקציב – בחתונה כזו שבה כל פרט הוא באחריותכם, חשוב עוד יותר לבנות תקציב מדויק שיכלול את כל הפרמטרים שעל פי רוב דואגים להם באולם או במסעדה.

 

לסיכום:

אחרי שדיברנו על כל האפשרויות לחתונה בתל אביב, כבר אין תירוצים ואין סיבה לוותר על החלום. אם אתם רוצים אירוע עם טעם אורבני ומיקום מנצח, תוכלו לחפש את התשובה שלכם באחד מהלוקיישנים המרובים שמציעה העיר ללא הפסקה.

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים