טיפים לשבת חתן

שבת חתן היא אחד מהאירועים המרגשים ביותר בחייו של כל גבר, והוא יזכור אותה שנים ארוכות קדימה. מהסיבה הזו חשוב להפוך את החגיגה הזו למיוחדת במינה. כדי לעזור לכם במשימה משמעותית זו, צוות האתר התכנס כדי לאסוף מספר טיפים לקראת שבת חתן, כך שהאירוע יהיה מתוקתק, מרגש ועל פי כל כללי המסורת.

הכנה מראש

המפתח לשבת חתן מוצלחת היא תכנון של כל הפרטים השונים מראש. אלה הם החשובים ביותר שאי אפשר להסתדר בלעדיהם:

  1. תאריך: קודם כל נתחיל מהדבר הבסיסי ביותר, והוא התאריך של השבת חתן. לפי המסורת המזרחית והספרדית שבת חתן מתקיימת בשבת שלאחר החתונה. אצל האשכנזים לעומת זאת האירוע נהוג בשבת שלפני. לכן החליטו מבעוד מועד על המסורת שעל פיה אתם תלכו וקבעו את התאריך.
  2. מקומות לשבת חתן: אחד מהדברים הראשונים והחשובים ביותר שאתם צריכים לסגור הוא מקום לשבת חתן. קיימים סוגים שונים של מקומות לשבת חתן שיש ביניהם הבדלים מבחינת האופי, המחיר, הגודל ועוד. אתם יכולים לבחור לקיים את השבת חתן בבית הכנסת שלכם שליד הבית, ולארח את האורחים שמגיעים בביתכם ובבתים של המשפחה שגרה באזור. אתם יכולים ללכת על בית מלון שמאפשר לקיים בו שבת חתן, כולל הארוחה החגיגית שמתרחשת בשבת. גם אכסניות שונות יכולות לשמש בתור מקומות לשבת חתן כל עוד יש בהם מקום להתפלל בו, ויש גם ישיבות ואולפנות שמאפשרות לכם לקיים שם אירוע. חשוב לבחור את המקום כמה שיותר זמן מראש כדי שתוכלו לשריין אותו בתאריך שלכם ולהכין את כל הלוגיסטיקה.
  3. הזמנות: החליטו מי האורחים שלכם והזמינו אותם מוקדם ככל הניתן, כדי שכל מי שחשוב לחתן יוכל להשתתף באירוע. בדרך כלל מזמינים את המשפחה הקרובה של החתן והכלה, אך גם ניתן להרחיב את זה לחברים, למשפחה המורחבת ועוד.
  4. תקציב: כדאי לבנות תקציב מראש ולחלק אותו לגורמים השונים, כך שתוכלו לשים לב אם יש חריגה ולהקצות משאבים לצרכים השונים בהתאם למה שיש לכם.
  5. לוח זמנים: בנו לו״ז ברור לאירוע, כולל שעת ההגעה של האורחים, שעת התפילה, שעת הסעודה ועוד.

אוכל ומשקאות

אלמנט חשוב בשבת חתן הוא האוכל והמשקאות של הסעודה החגיגית.

  1. תפריט: סגרו עם חברת קייטרינג, עם המלון או עם המשפחה שלכם את התפריט לסעודה. חשוב לבדוק התאמות של האוכל לדיאטות שונות של האורחים כך שכולם יוכלו לאכול וליהנות.
  2. שתייה: חשוב לא לשכוח מהיין לקידוש, וכדאי לבחור גם אחד שהחתן אוהב.
  3. תזמון: בשבת חתן בדרך כלל הופכים את הארוחות, אז אם אתם מתארחים בבית מלון חשוב לוודא שהם מודעים לכך.

 

תשומת לב לחתן

בסופו של דבר, שבת החתן היא לכבוד החתן, לכן חשוב להקדיש לו תשומת לב ולשים אותו במרכז.

  1. זמן הכנה והירגעות: וודאו שלחתן יש מספיק זמן להתכונן ולהירגע בתוך החגיגה וההתרגשות. אתם לא רוצים שהוא יהיה לחוץ.
  2. מתנות: אפשר להביא לחתן ולכלה מתנות שונות, גם אם הן סמליות. זה יכול לשמח את הזוג הצעיר.
  3. התאמה אישית: וודאו שכל האלמנטים השונים של האירוע מתאימים לחתן מבחינת ההעדפות שלו, הצרכים שלו וכל דבר נוסף.

 

לסיכום

שבת חתן היא אירוע חשוב ומרגש, וכדאי למצות את הפוטנציאל שלו יש מספר דברים שכדאי לכם לעשות. אם זה לבחור מקום לשבת חתן, לסגור תפריט מתאים או להשקיע ברצונותיו של החתן- עם הטיפים שנתנו לכם תוכלו להפוך את החגיגה לאירוע מיוחד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים