כל מה שצריך לדעת על הזמנת קייטרינג לשבת חתן

אם במשפחה שלכם מתכננים לקיים אירוע שבת חתן שיכלול גם אירוח של מספר משתתפים לא קטן, סוגיית האוכל היא אחת הסוגיות המרכזיות בארגון ובתכנון תקציב האירוע. מה חשוב לדעת על קייטרינג לשבת חתן ואיך תדעו שאתם בוחרים נכון את הקייטרינג לאירוע שלכם?

במשפחות רבות מקובל לקיים, בנוסף לאירוע החתונה, גם אירוע שבת חתן במסגרתו מתארחת משפחת החתן ואורחים נוספים לבחירת המשפחה הקרובה. זהו אירוע שבמרכזו עומד החתן שהופך לאדם נשוי ובמסגרתו הוא גם עולה לתורה בבית הכנסת. מדובר באירוח של שבת שלמה, ולכן נושא האוכל הוא חשוב ולא כדאי להקל בו ראש. צוות האתר save a date כדי להסביר כל מה שצריך לדעת על בחירת קייטרינג לשבת חתן.

 

מתי חשוב להזמין קייטרינג לשבת חתן?

במסגרת האפשרויות של מקומות לשבת חתן, יש שתי אפשרויות עיקריות בהקשרי אוכל:

  1. מלון או אכסנייה: יש הבוחרים לארח באכסנייה או במלון ואז אין צורך על פי רוב לדאוג להסעדה, שכן קיים חדר אוכל במקום בו האורחים לנים והם יכולים לאכול שם את הארוחות השונות במהלך השבת.
  2. אירוח בבית, בדירות או במקומות הכוללים לינה בלבד: משפחות אחרות בוחרות לארח במקומות שאינם מספקים אוכל. במקרים בהם האורחים לנים במקום שאינו מספק אוכל, חשוב כמובן לדאוג להם למזון לפרק הזמן שבו יתארחו, מה שניתן לעשות על פי רוב בעזרת קייטרינג.

 

על מה חשוב להקפיד כשמזמינים קייטרינג לשבת חתן?

ישנם כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם כאשר בוחרים קייטרינג לאירוע שבת חתן:

  1. כשרות – כמובן, קריטי לוודא את רמת הכשרות של הקייטרינג ולראות שהיא עומדת בתנאים של המשפחה ושל האורחים. חשוב גם לוודא כשבוחרים מקום לשבת חתן שהוא ערוך לאפשר הסעדה על ידי קייטרינג כשר, מבחינת ציוד הגשה בשבת וכיו”ב.
  2. מגוון המזון המוצע – חשוב לבחון את התפריט ולראות שהוא מקובל עליכם מבחינת מגוון המנות, כדי שהסעודות תהיינה מכובדות ויאפשרו לקהל האורחים ליהנות ולשבוע.
  3. המלצות של לקוחות אחרים – זה משהו שנכון כמעט לכל ספק, אבל חשוב במיוחד כאשר מדובר בקייטרינג. רצוי כמובן לבחון את חוות הדעת הנוגעות גם לטיב ולטריות האוכל אבל גם לשירות שסיפק הקייטרינג. האם האוכל הגיע בזמן, בהתאם להזמנה? האם הקייטרינג טיפל בתקלות במידה ועלו?
  4. תוספות שונות – איזה צ’ופרים ופינוקים הקייטרינג מספק?

 

מה יכול להשפיע על עלויות הקייטרינג?

עלויות הקייטרינג יכולות לנוע על טווח רחב מאוד. המחיר על פי רוב מוגדר לפי מנה, ומשולם לפי מספר הסועדים. מהם הגורמים שמשפיעים על עלות הקייטרינג?

  1. מקום לשבת חתן : על פי רוב, חברות קייטרינג המספקות שירותים באיזור המרכז יהיו יקרות יותר.
  2. סוג הכשרות: בחירה בכשרויות מסוימות עלולה לייקר את עלות המנה, שכן מדובר בעלות שמושתת על חברת הקייטרינג ומגולגלת אל הלקוחות.
  3. היקף התפריט: ככל שכמות האפשרויות שהקייטרינג יספק תהיה גדולה יותר, כך העלות למנה תהיה גדולה יותר. ההסבר פשוט – מבחר גדול יותר – יותר עבודה – עלות גבוהה יותר.
  4. תוספות ופינוקים: כל חריגה מהארוחות הבסיסיות יכולה לגרור תוספת, החל בשתייה קלה, קינוחים, פירות וכל תוספת אחרת שהקייטרינג מציע.
  5. התמחויות: חברות הסעדה שמתמחות בסוגי מזון מסוימים יהיו פעמים רבות יקרות יותר.
  6. כמות האורחים: לבסוף, את עלות המנה המתקבלת יש להכפיל במספר האורחים. ככל שכמות הסועדים גדלה, על פי רוב העלות הכוללת גדלה אף היא. עם זאת, חשוב לזכור שפעמים רבות העלות למנה יכולה לרדת כאשר מתחייבים לכמות גדולה יותר של אורחים, מה שיכול להפוך הזמנת מספר מנות רב ליותר משתלם.

 

בחירת הקייטרינג היא אחד הדברים שחשוב לעשות כאשר מתכננים אירוע שבת חתן. חשוב לדאוג לאורחים שלנו לאוכל טעים ומגוון, כדי לאפשר להם לשמוח ולחגוג איתנו. חשוב לא לשכוח להגדיר מראש את התקציב שלכם ולבחור בדיוק בקייטרינג שיאזן בין הרצון ובין היכולת הכספית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים