כמה עולה התארגנות כלה במלון?

כלות רבות בוחרות להתארגן בבית מלון בקרבת האולם או גן האירועים בו הן מתחתנות. יש לבחירה הזו הרבה סיבות טובות אבל מלבד היתרונות של מלון, חשוב לקחת בחשבון גם את העלות של בחירה כזו, שעשויה להיות גבוהה. כמה תעלה התארגנות במלון?

החתונה מתקרבת ורוב הספקים סגורים. זה הזמן להחליט איך את רוצה לנהל את בוקר יום החתונה עצמו, ומכיוון שהוא עמוס ומרגש, כדאי שיהיה לך מקום נוח ונעים להתחיל אותו. כלות רבות היו שמחות להתארגן במלון, אבל לא בטוחות כמה זה עולה כדי לארגן נכון את התקציב לשם כך. ממש עבורן, צוות האתר “save a date” התכנס כדי לדון בשאלה – כמה עולה מקום להתארגנות כלה במלון?

 

איך בודקים את העלות של המלון?

העלות של מלון מושפעת מכמה גורמים שנסקור בהמשך, כמו היום בשבוע שבו מתחתנים או בסיס האירוח שבו בוחרים. מלבד זאת, יש כמה דברים שחשוב לבדוק מראש –

  1. מחיר באתרי השוואת מחירים – ישנם ברשת מספר אתרים בהם ניתן לבדוק את המחיר המוצע ללינה במלון שמעניין אתכם במועד הרלוונטי, דרך אתרי הזמנות שונים. באתרים אלה כדאי לעשות את בדיקת העלות והזמינות הראשונית.
  2. בדיקה באתר המלון עצמו – לפעמים באתר המלון תהיה אופציה זולה יותר ולפעמים יקרה יותר, חשוב כמובן לבדוק.
  3. שיחה טלפונית – אם יש מלון שמעניין אתכם כדאי להתקשר ולבדוק אם יש מבצעים או אם הם מוכנים להתגמש עבור קבוצת אורחים.

מועד האירוע

אחד הגורמים הקריטיים בעלות המלון הוא מועד האירוע. יש הבדל בין ימות השבוע השונים ובין עונות השנה השונות. כמובן, בדרך כלל את מקום התארגנות כלה בוחרים הרבה אחרי שהתאריך לחתונה כבר נקבע, ולכן לא בטוח שזה היבט בו יש לכם שליטה.

  1. קיץ לעומת חורף – בקיץ בדרך כלל התיירות בישראל במגמת עלייה ובהתאם גם מחירי המלונות. אם החתונה בקיץ, צריך לקחת בחשבון שהתארגנות במלון בקרבת האולם עשויה להיות יקרה מאוד.
  2. חמישי ושישי לעומת יתר השבוע – אם החתונה לקראת סוף השבוע חשוב לקחת בחשבון שאלו ימים שבהם מחירי המלונות קופצים, ויתכן שכדאי לשקול פתרון אחר להתארגנות.

 

כמות האורחים

במקרים מסוימים, תהיה בחירה להתארח במלון בקבוצה גדולה יותר הכוללת את המשפחה הקרובה, מה שישפיע על העלויות בשתי דרכים –

  1. עלות נוספת לכל חדר – כמובן, כל חדר נוסף ששוכרים מוסיף לעלות הכוללת של האירוח במלון.
  2. הנחה לכמות חדרים גדולה – במידה ואתם שוכרים מספר חדרים, חלק מהמלונות יוכלו להציע לכם הנחה, בפרט אם האירוע מתקיים בעונה חלשה מבחינה תיירותית. חשוב לבדוק את הנושא ואפילו להעז להתמקח.

 

סטנדרט האירוח

חדר פשוט במלון יכול לנוע מכמה מאות שקלים ללילה באמצע שבוע, אך יכול גם להאמיר לעלויות גבוהות בהרבה, בהתאם לסטנדרט האירוח –

  1. ארוחות כלולות – בסיס אירוח של לינה וארוחת בוקר בלבד יכול להיות זול יותר לעומת חצי פנסיון או פנסיון מלא. חשוב לזכור שמעבר לארוחת הבוקר, לא בטוח שארוחות נוספות יהיו בכלל רלוונטיות.
  2. סוג החדר – בכל בית מלון תוכלו למצוא מספר סוגים של חדרים ברמות ובגדלים שונים, בחירה בחדר מפואר יותר תוביל למחיר יקר יותר, כאשר החדרים המיועדים מראש למתחתנים עשויים להיות יקרים במיוחד.

 

אחרי שקראת לעומק את המדריך שלנו והבנת מה ישפיע על עלות המקום להתארגנות, את יכולה להחליט אם שווה לך להשקיע את העלות של מלון, או שאת מעדיפה לבחור אפשרות זולה יותר. שימי לב שאין נכון או לא נכון – יש רק מה שמתאים לך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים