רועי אהרוני – ליווי כושר ותזונה לזוגות מאורסים

מאמן כושר ויועץ תזונה באונליין לזוגות מאורסים

אייקון חליפה

חיטוב הגוף

אייקון אוכל

תזונה נכונה

אייקון אורחים

תמיכה אישית

אייקון מיקום

כל הארץ

עזרתי לעשרות זוגות מאורסים לרדת 5-20 ק״ג ולהתחטב לפני החתונה תוך 75 ימים בלי לוותר על מתוקים ומסעדות וגם אם אין לכם זמן בשיט!

קוראים לי רועי אהרוני ואני מאמן כושר ויועץ תזונה באונליין לזוגות מאורסים. אני יודע שאין לכם זמן לאימונים ולארוחות מסודרות.

אתם לחוצים והמשמעת העצמית לא בשמיים(בלשון המעטה)

אני יודע להתאים את התהליך אליכם כדי שאתם תהנו מהתהליך(כי זה הכי חשוב)

אני היחיד שעוסק בארץ בזוגות מאורסים!

היתרון שלי זה שאתם מגיעים ביחד לתהליך ויש את המעטפת הכי טובה שיש!

5/5
אוראל ברזילי

לפני שהתחלתי אצלך את התהליך הרגשתי רופס,ומגעיל ולא הייתי מרוצה מהגוף שלי והיום אני מרוצה מהתוצאה שאני נמצא בה התחלתי להתחבר לספורט לאכול נורמלי להסתכל במראה וחאהוב את מה שאני רואה. מה שעזר לי בתהליך זה שבתחילת התהליך שאלת אותי מה המטרה שלי וסיפרת לך מה המטרה שלי ותמיד אמרת לי להשים את זה מול העיניים שלי וזה נותן לך את הדרייב והרצון.

עמית פריג

וואלה אהרוני מעבר לזה שהוא מאמן תותח, שחופר לך במוח, לא מפסיק לשלוח הודעות, אין ספק שהוא אח יקר כשהכרנו שקלתי 76 עם חוסר ביטחון במראה שלי היום כבר 68 ומרגיש בנוח להוריד חולצה בכל מקום, והיד עוד נטויה. אין ספק שמה שהכי עזר זה קודם כל זה שהוא חבר ומדבר בגובה העיניים, ולא התנשא בכלל, תמיד היה איתי באותו ראש, תמיד זמין לכל דבר, כל שאלה, בכל שעה (חוץ משבת שהוא שומר). קיצר אהרוני זה הדבר הכי טוב שקרה לגוף שלי, שמח שחבר טוב שלי הכיר בנינו ובלי קשר לשינוי אורח חיים הבריא שהוא סיגל לי אנחנו נשאר חברים.

שקופית קודמת
שקופית הבאה
לפרטים נוספים השאירו פרטים או חייגו
לפרטים נוספים השאירו פרטים או חייגו