מקום התארגנות לכלה – להתחיל את יום החתונה בסטייל

הוא מתקרב! יום החתונה קרב ובא בצעדי ענק ורוב הדברים כבר סגורים. אתם כבר יודעים איפה תתחתנו, מה תלבשו, מי יצלם ומי ינגן או יתקלט, אבל יש עוד כמה פרטים קטנים שצריך לסגור קרוב למועד החתונה ואחד מהם הוא איפה הכלה מתארגנת. זה נשמע פרט קטן לכאורה, אבל תסמכו עלינו – זה פרט עם משמעות גדולה. על כך בכתבה הבאה

יום החתונה הוא יום ארוך, מרגש, ולפעמים גם לחוץ ואפילו קצת מתיש. כדי להתחיל אותו עם אנרגיות טובות ולאפשר לכלה להגיע רעננה ושמחה ככל הניתן להמשך היום שלה אחרי שהתארגנה, התלבשה והתאפרה, כדאי לוודא מראש שהיא מתארגנת במקום שמתאים לה ושיספק לה חווית התארגנות נעימה. לשם כך בדיוק צוות אתר save the date ערך רשימת דברים שחשוב לדעת על בחירת מקום התארגנות לכלה.

 

מקום התארגנות – לכלה שרוצה להרגיש נסיכה ליום אחד

לא כל הכלות חשות צורך בהתארגנות מחוץ לבית. אבל יש לא מעט כלות שמבחינתן ההתארגנות במקום מיוחד הופכת את כל יום החתונה לנעים וכיפי יותר. הנה כמה סיבות:

  1. מרחב – לא תמיד יש מספיק מרחב להתארגנות ולצילומים בדירה שבה מתגוררים או בבית ההורים. במהלך ההתארגנות צריכים להיות בבית מאפרת, מסרקת, צלם או שניים ולפעמים גם כמה מלוות, וחשוב שיהיה לכולם נוח.
  2. מישהו אחר דואג לטפל – במקום התארגנות ששוכרים לטובת יום החתונה יש יתרון עצום – לא צריך לנקות ולסדר אותו לפני ואחרי.
  3. עצם הייחוד של המקום – מהרגע שברור שאת מתארגנת במקום שהוא לא הבית, עשית עוד צעד בלהפוך את יום האירוע למיוחד ולא שגרתי.
  4. קרבה למקום האירוע – כתלות במקום שבו מתקיימת החתונה, יכול להיות שהוא במרחק נסיעה מהבית, ואת באמת לא רוצה להתחיל להסתובב עם שמלה ועקבים בנסיעות ארוכות.

 

בחירת סגנון למקום התארגנות

אם את מחפשת מקומות התארגנות כלה בסטייל, יש כמה סגנונות שסביר להיתקל בהם. מכיוון שההתארגנות של הכלה היא לגמרי חלק מהצילומים, שווה לחשוב מראש על הסגנון שמאפיין את מקום ההתארגנות הנבחר. הנה כמה אפשרויות נפוצות ואהובות:

  1. סגנון אורבני – במיקום עירוני, כזה שיאפשר צילומים מגניבים בגן משחקים, בשוק או בקרבת אומנות רחוב.
  2. סגנון כפרי – לזוגות שרוצים צילומי טבע יפים – בקרבת שדות, פרדסים או מרחבים ירוקים פתוחים.
  3. סגנון יוקרתי – כזה שבמסגרתו החלל עצמו הוא היעד המרכזי לצילום, עם ריהוט וסגנון עיצוב שישדרגו את צילומי ההתארגנות והמפגש.
  4. סגנון ביתי – לזוגות שמחפשים משהו קליל וקז’ואלי אבל עדיין יותר משודרג ומרווח מהדירה הביתית שלהם.

 

מה לחפש במקום התארגנות לכלה?

יש כמה דברים שמאוד חשוב לוודא מראש כאשר בוחרים מקום התארגנות.

  1. ריהוט נוח – חשוב שיהיו כיסאות לכלה, למלוות וכמובן לנשות המקצוע שמגיעות לעבוד. אלה כיסאות שישבו עליהם זמן רב וכדאי שיהיו נוחים.
  2. ארון אסתטי עם מקום לתלייה – חשוב במיוחד עבור הצילומים, לתמונה המסורתית של השמלה טרם לבישתה.
  3. שידה עם מראה – אי אפשר להתאפר בלי מראה. אם במקום ההתארגנות יש מראות רק ליד הכיור וכשפותחים את ארון הבגדים, יהיה קשה להתארגן בו.
  4. חנייה ונגישות מלאה – עבור הכלה והאורחות שלה, ולא פחות חשוב מכך עבור הספקים שמגיעים עם ציוד כבד.
  5. פינוקים לכלה ולמלוות – הכלה והמלוות יעברו שם כמה וכמה שעות, כדאי לוודא שהן יוכלו לשתות ולאכול משהו קטן.
  6. מקום מתאים לפגישה המרגשת עם החתן – שיא החלק של ההתארגנות הוא במפגש עם החתן. חשוב לוודא שיש במקום ההתארגנות עצמו או בסמוך עליו מקום אסתטי שיתאים למפגש האינטימי והמיוחד שנרצה לזכור תמיד.

 

איך כדאי לבחור מקום התארגנות?

כמו בכל מה שקשור לספקי חתונה, אנחנו ממליצים לא להגזים ולא להתפזר בין יותר מדי אופציות. מלבד זאת, יש כמה דברים שיוכלו לעזור לכם לבחור את המקום המתאים להתארגנות מבין שפע המקומות הקיים.

  1. המלצה של חברה – אין חכמה כבעלת ניסיון ואין בעלת ניסיון כמו חברה שהיית בחתונה שלה וידעת שהיא הייתה מרוצה מספק.
  2. המלצה של ספק אחר שלכם – ספקים מעולם החתונות מכירים פעמים רבות ספקים אחרים ויודעים להמליץ ולתת חוות דעת אמינה של איש מקצוע. צלם שמכיר היטב את מקום ההתארגנות שתבחרי ידע לתת חוות דעת אמינה על כמה נוח וכיף היה לזוגות אחרים להצטלם שם.
  3. חוות דעת מאתרי המלצות – כמו בכל תחום אחר, אתרי אינטרנט של מתחתנים ומתחתנות גדושים בהמלצות שיוכלו לסייע בבחירת מקום ההתארגנות.

 

לסיכום:

אחרי שעברנו על כל מה שחשוב לדעת בנוגע למקום ההתארגנות, כדאי לבחון את האפשרויות המתאימות מבחינת מיקום, פניות ביום האירוע ויתר הקריטריונים שהוזכרו, ולהזמין מקום התארגנות שיאפשר לכלה להתחיל את היום המרגש והעמוס שלה במקסימום נוחות.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים