מקום להתארגנות כלה או התארגנות בדירה שלך?

בוקר החתונה קרב ובא ואת לא בטוחה עדיין איפה מתחשק לך להתחיל אותו? הגיוני, זו בדרך כלל שאלה שמשאירים לסוף התכנון, ומתפנים לענות עליה רק אחרי שכל יתר הספקים סגורים. אבל עכשיו, כשהרגע מתקרב, כדאי לעצור רגע ולחשוב אם את מעוניינת להתארגן בביתך או שעדיפה לך דווקא האפשרות של מקום התארגנות לכלה במקום אחר

 

מה צריך להיות במקום שבו הכלה מתארגנת?

לפני שאת מחליטה אם את מעוניינת להתארגן בבית או בחוץ, חשוב לבדוק אם בדירה שלך יש את כל מה שמופיע ברשימה הבאה, שבלעדיה בוקר ההתארגנות שלך ייעשה פחות נוח:

  1. חנייה ונגישות – הדירה שלך נוחה לגישה עם הרבה ציוד? אם לא, כדאי לחשוב שוב על מקום ההתארגנות. גם המאפרת וגם הצלם יגיעו עם ציוד כבד ופחות מתאים ללכת איתו עשר דקות מהחנייה או לעלות שלוש קומות ברגל.
  2. מרחב נוח להתארגנות – צריך שיהיה חלל גדול מספיק שבו המאפרת תוכל לכרכר סביבך בלי שיהיה לה צפוף.
  3. ריהוט רלוונטי – כדי להתארגן בנוחות וגם בסטייל, צריך שתהיה שידה נוחה לאיפור, עם מראה ומקום להעמיד תאורה. חוץ מזה כדאי שיהיה ארון יפה לתלות בו את השמלה, בפרט אם את רוצה צילומים מההתארגנות.

כלה

התארגנות בבית – כל היתרונות

עבור כלות רבות התארגנות בבית תהיה נוחה יותר מאשר התארגנות בכל אותם מקומות התארגנות כלה שניתן למצוא ברשת. מה היתרונות של התארגנות בבית?

  • סביבה מוכרת – הסביבה הביתית שלך אמורה להיות המקום הכי נעים ובטוח עבורך, וביום עמוס ומרגש כמו יום החתונה יש לכך חשיבות רבה.
  • שינה – זה נשמע לך אולי לא מאוד קריטי אבל התארגנות בבית תאפשר לך לישון עד קצת יותר מאוחר כי לא תצטרכי לנסוע לאף מקום, וביום כל כך מעייף זה שווה זהב.
  • חיסכון בעלויות – ההתארגנות בבית שלך תחסוך ממך עלות של שכירת מקום התארגנות.
  • המפגש עם החתן – כשההתארגנות בסביבה הביתית שלך, יש קסם מיוחד למפגש ביניכם שמאיר את הסביבה המוכרת באור חדש לחלוטין. רק צריך כמובן לשלוח אותו למקום אחר למהלך ההתארגנות.

 

החסרונות בהתארגנות בבית

אחרי שעברנו על היתרונות, כדאי שנדבר גם על החסרונות שבהתארגנות בדירה שלך.

  • הקפדה על סדר וניקיון – כדי להתארגן בכיף ובטח כדי להצטלם במהלך ההתארגנות, הבית צריך להיות פוטוגני, שזה אומר בראש ובראשונה מסודר היטב ונקי למשעי. אם את לא רואה את עצמך דואגת לכך שיהיה מסודר – אולי שווה לשקול מקום אחר.
  • מרחק ממקום החתונה – כמובן, משתנה בין זוגות, אבל במקרים מסוימים הבית שבו אתם גרים יכול להיות רחוק למדי ממקום האירוע, מה שעשוי לסרבל את המשך יום החתונה.

 

צילומי התארגנות בבית – אפשרי ואפילו מהמם

חלק מהצילומים שנעשים ביום החתונה כוללים גם צילומים משלבי ההתארגנות וכמובן המפגש עם בן הזוג לאחר שהכלה סיימה להתארגן. איך אפשר להשיג צילומי התארגנות יפים גם כשמתארגנות בבית?

  1. התייעצי עם הצלם – כדאי לשאול את הצלם אם יש טיפים מבחינתו, למשל אם כדאי להתארגן ליד או מול חלון, או אם עדיף להתארגן בסלון מרווח או דווקא בחדר קטן יותר.
  2. הוסיפי טאצ’ לבית – גם אם את לא בעלת יכולות של מעצבת פנים, אם בחרת להתארגן בבית את צריכה גם להוסיף נגיעות של סטייל. עציץ ירוק רענן פה, תמונה יפה שם. אפשר גם להיעזר בחברה עם כישורי עיצוב טובים יותר.

אחרי שבדקנו, הבנו מה היתרונות והחסרונות ואם זה בכלל אפשרי בהינתן הבית שאנחנו מתגוררות בו, אפשר לקבל החלטה מושכלת אם מתאים לנו להתארגן בבוקר החתונה אצלנו בבית, או שאנחנו דווקא צריכות להתארגן במקום אחר שנשכור במיוחד לטובת העניין.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים