מקומות לאירועים בחורף – איפה להתחתן בעונה הקרה?

חתונה חורפית אולי לא נתפסת כחלום של זוגות רבים מדי, אבל יש לה המון יתרונות – מזג האוויר על פי רוב נעים יותר, המחירים נוחים יותר והצילומים קלים ויפים יותר. עם זאת, את הלוקיישן לחתונת החורף צריך לבחור היטב כי האפשרויות קצת שונות מאשר בעונת הקיץ.

חולמים על חתונה חורפית וקרירה? לא חולמים, אבל מצאתם את עצמכם מתכננים חתונת חורף בגלל סיבות כאלה ואחרות? אתם בטח מתלבטים לגבי בחירת מיקום מתאים לאירוע. בדיוק בשבילכם צוות האתר save the date התכנס וערך רשימת טיפים מנצחת לבחירת מיקום לחתונה חורפית.

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים לוקיישן לחתונה חורפית?

בעת בחירת אולמות אירועים לחתונות חורף או גני אירועים לחתונות חורף, חשוב לשים לב לכמה דברים, למשל:

  1. חימום באולם ומחוצה לו: מזג האוויר בחורף עשוי להיות קריר עד קר מאוד, בפרט בחלקים מסוימים בארץ כמו אזור ירושלים או אזור הצפון. לכן חשוב לוודא שהאולם, וכל חלק אחר שבו עשויים לשהות האורחים, מחומם כנדרש וגם בעל תשתית להתמודדות עם נפילת חשמל.
  2. קירוי המתחם: נכון שמרבית המקומות שבהם עורכים חתונות חורף הם אולמות, ובכל זאת קיימים גם גני אירועים בהם מתקיימים אירועים בחודשי החורף, ועל כן חשוב לבדוק את הקירוי שנעשה במתחם, הן מבחינת חוזק ואיכות ולא פחות חשוב מכך – מבחינת עיצוב.
  3. איזור החנייה והכניסה למתחם: בחורף יורד מדי פעם גשם, והשילוב בין גשם ואדמה לא סלולה מוביל לבוץ. מכיוון שמרבית מתחמי האירועים בישראל ממוקמים מחוץ לערים, חשוב לוודא שהחלקים שבהם האורחים שלכם ידרכו, מהחנייה ועד הכניסה לאולם, סלולים כנדרש. אף אורח לא ישמח ללכלך את הנעליים והמכנסיים היפים שלו.

 

גן אירועים לחתונה חורפית – יש דבר כזה?

אם החלום שלכם הוא גן אירועים פורח וגם חתונה חורפית לא תפריד ביניכם ובין החלום הזה, חשוב שתדעו שישנם גני אירועים הפועלים גם בחורף, ככה שזה בהחלט אפשרי. איך בוחרים גני אירועים לחתונה בחורף?

  1. התרשמות מאתר האינטרנט – גן אירועים שבאמת פעיל בחורף ומקיימים בו חתונות חורפיות יציג כבר בגלריית התמונות באתר שלו תמונות של הגרסא המקורה המיועדת לחורף.
  2. שיחה עם מנהל האירוע של המקום – אם אתם שוקלים חתונה בחורף, כדאי שמנהל האירוע במקום יהיה כזה עם שיקול דעת וגמישות ככה שהוא יוכל להציע לכם תוכנית למקרה שנופלים על ערב חורפי נעים ויבש (אחרי הכל, זו ישראל, לא בדיוק גשום פה כל החורף), וגם למקרה שבו מזג האוויר לא מאפשר שהות בחוץ ואין מתחם מקורה.
  3. בדיקת המלצות של מתחתני חורף – אין חכם כבעל ניסיון. אתרי מתחתנים גדושים בחוות דעת ובממליצים ששמחים לספק המלצות (או חוות דעת פחות חיוביות) אותנטיות, וכדאי להיעזר בהם.

 

אפשרויות למקומות סגורים עבור חתונה בחורף

מלבד אולמות אירועים, איזה עוד אפשרויות יש למקומות סגורים בהם ניתן לקיים חתונות בתקופת החורף?

  1. מסעדות – מסעדות הן מקומות מצוין לקיום אירועים בכל ימות השנה ובפרט כאשר מחפשים מקומות לחתונות קטנות בחורף. בחורף במילא אנחנו רוצים יותר מזון שינחם אותנו ופחות להשוויץ בשמלות, אז מה יותר טוב מאירוע שמראש ממוקד בתפריט מצוין?
  2. חללים לעיצוב עצמי – חללים גדולים בסגנון האנגרים שניתן לעצב מאפס ולהתאים לטעם האישי שלכם, הם פתרון מצוין לחתונות בחורף. המינוס הוא כמובן שתצטרכו לדאוג בעצמכם לקייטרינג ולכל יתר התשתיות הנדרשות בחתונה.

אם כך, עכשיו אתם כבר יודעים כל מה שחשוב לדעת על מקומות לחתונות חורפיות, וכל מה שנשאר לכם עכשיו זה להבין מה בדיוק אתם אוהבים ורוצים מתוך שפע האפשרויות, ולבחור את המקום לחתונה המושלמת שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים