מקומות לחתונה על חוף הים – כל מה שצריך לדעת

חתונה בקרבת הים היא חלום של לא מעט זוגות. השילוב בין השקיעה בים שאין רומנטית ממנה ובין הרוגע של הים, מספק תפאורה טבעית נפלאה לאירוע, והופך את החתונה בקרבת חוף הים לנחשקת בעיני רבים. מה כדאי לדעת כדי להצליח להגיע לחתונה המושלמת על חוף הים?

רצועת החוף היפה של ישראל היא מקום בילוי ופנאי לרבים, ובעיני לא מעט היא גם לוקיישן נחשק במיוחד לחתונה. צוות האתר save the date, המומחים בכל מה שצריך לדעת לקראת תכנון וארגון חתונה, התכנסו כדי לערוך עבורכם רשימת טיפים מנצחת לקראת האירוע המושלם בקרבת חוף הים.

מה הופך חתונה בחוף הים למיוחדת?

כל מי שהיה בחתונה בקרבת חוף הים שאורגנה כיאות יוכל לספר לכם מזיכרונו על היופי והייחוד שיש ללוקיישן הזה. בין היתר:

  1. השקיעה – כבר בפתיחת הכתבה הזכרנו את השקיעה בחוף הים שאין יפה ורומנטית ממנה. שקיעה כזו בחופה שלכם היא משהו שאף אחד לא יוכל לשכוח.
  2. שילוב בין טבע למראה נקי – כשאנחנו חושבים על “טבע” בהקשר ללוקיישנים לחתונות, אנחנו לרוב נחשוב על צמחייה, בעיקר עצים ופרחים. המיוחד בחתונה בים הוא שמקבלים טבע מסוג אחר, רגוע יותר שמשמש תפאורה נעימה לאירוע.
  3. אוויר – הים הוא המצנן הטבעי של כדור הארץ, וחתונה בקרבת הים, בין אם על שפת הים ממש ובין אם במקום סגור עם חלונות הפונים אליו, מאפשרת ליהנות מאוויר ומשקט מיוחדים שלא מאפיינים את מרבית גני ואולמות האירועים לחתונות.

 

חתונה באולם אירועים בקרבת חוף הים

תוכלו למצוא אולמות אירועים לחתונות בקרבת חוף הים במקומות שונים בארץ – בצפון, במרכז ובמישור החוף הדרומי. מה כדאי לבחון כשמחפשים אולם אירועים לחתונה בקרבת הים?

  1. מיקום החופה – כאשר מחפשים אולם עם נוף לים, החופה היא בדרך כלל הכוכבת הראשית בהצגה ולכן אנחנו מעוניינים שהנוף לים ישתקף ממנה.
  2. חלונות – הדבר נכון במיוחד אם בכוונתכם להתחתן בצהריים, אבל הנוף של חוף הים יפה גם בחשכה ולכן נרצה שבאולם שלנו יהיו חלונות גדולים שמאפשרים לצפות על הנוף מכמה שיותר נקודות באולם.
  3. מרפסת – האם באולם יש מרפסת פתוחה, המאפשרת למקסם את ההנאה מהנוף המיוחד?
  4. אם יש אפשרות, כדאי להגיע לראות את המקום גם לפני השקיעה וגם אחריה, כדי לבדוק אם יתרון הנוף לים ישתקף גם למקרה שהחופה תתעכב.

 

חתונה בגן אירועים בקרבת חוף הים

גם גני אירועים לחתונות, בדומה לאולמות אירועים, תוכלו למצוא לאורך קו החוף, בצפון, בדרום ובמרכז. על מה כדאי לתת את הדעת כשמחפשים גן אירועים בקרבת חוף הים?

  1. מזג אוויר – בקרבת הים עלולה להיות לחות רבה, לכן חשוב כי בגן האירועים אותו תבחרו יהיו כלים להתמודדות עם מזג אוויר חם ולח, כמו פריסה טובה של מאווררים. הדבר חשוב במיוחד, כמובן, בחתונות המתקיימות בצהריים.
  2. ריצוף – אמנם אנחנו אוהבים להסתכל על חוף הים, אבל ללכת על החול עם נעלי עקב זה לא כל כך רצוי, ולכן חשוב לוודא שהריצוף בגן האירועים נוח ושלם.
  3. עיצוב הגן – אם כבר בחרנו גן אירועים בקרבת הים, חשוב לוודא שהגן מנצל את היתרון הזה, ולא נראה בדיוק כמו כל גן אירועים סטנדרטי אחר.

 

חתונה על חוף הים בארגון עצמי – כן, יש דבר כזה

אם אתם טיפוסים יותר הרפתקנים, יכול להיות שאתם שוקלים לארגן בעצמכם את חתונת החוף שלכם. זו לא משימה בלתי אפשרית, אבל חשוב לזכור כמה דברים:

  1. חתונה בארגון עצמי בחוף הים לא מתאימה אם יש לכם כמות אורחים גדולה במיוחד. אם מחפשים מקומות לחתונות קטנות, לעומת זאת, חוף הים עצמו יכול להיות פתרון נחמד וקליל.
  2. זכרו ליידע את האורחים שהחתונה מתקיימת בחוף הים בשטח פתוח – אף אורח לא רוצה להגיע בלבוש מחויט ולא נוח לאירוע שבו הולכים על החול.
  3. חוף הים הוא של כולם. זכרו לדאוג לניקיון הסביבה ולהשאיר כמה שפחות בלגן ולכלוך אחריכם ואחרי האורחים שלכם.
  4. חשוב לוודא היבטים בטיחותיים ובירוקרטיים ולדאוג לאישורים המתאימים בעת הצורך.

 

עכשיו, כשאתם יודעים את כל מה שצריך לדעת על חתונה בקרבת חוף הים, אתם יכולים לצלול להפקת האירוע הבלתי נשכח שלכם בין הגלים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים