שמלות כלה לכלה ההריונית – יפה בכל מצב

מתחתנת? מזל טוב! בהיריון? שיהיה בשעה טובה! אנחנו בטוחות שההתרגשות כפולה ומכופלת, אבל בתוך ההתרגשות עולה גם שאלת עיצוב השמלה. איך אפשר לגשת לתהליך עיצוב שמלת כלה כשאת לא בטוחה איך תיראי במועד החתונה? התשובה היא שאפשר לעצב שמלות כלה יפהפיות לכלה הריונית, עם כמה טיפים לא מסובכים מדי

שמלות כלה הן עניין שאין להקל בו ראש ועבור כלות רבות מדובר באחד הדברים החשובים ביותר באירוע שלהן, ובצדק – השמלות מככבות בתמונות ותופסות תשומת לב רבה, וזו גם אחת הפעמים היחידות בחיים, בטח בישראל, שבהן יש הזדמנות ללבוש בגד כל כך מיוחד ונסיכתי. כלות רבות מנסות גם לרדת קצת במשקל לקראת האירוע, במיוחד עבור השמלה – אבל מה אפשר לעשות כשאסור לרדת במשקל, ולמעשה, כשאת צפויה לעלות במשקל ולא בטוח כמה? צוות האתר “save a date” מגיש עבורך כמה טיפים לעיצוב שמלות כלה לכלה ההריונית.

כלה

לקראת עיצוב שמלה לכלה הריונית

כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון –

  1. הסתרה או גאווה? כתלות בך, במשפחה שלך ובשלב ההיריון, לא בטוח שת מעוניינת שכולם בחתונה ידעו שהכלה הריונית. אם זה המצב אצלך, חשוב שתשתפי בכך את המעצבת כדי ליצור שמלה שתתאים למטרה הזו.
  2. עיצוב בתנאי אי ודאות – כל הריון הוא שונה וכל הריונית היא שונה. גם אם ידוע לך באיזה שלב תהיי בהיריון במהלך החתונה, זה לא אומר שאת יודעת בוודאות איך תיראי. יש כלות שמלבד בטן לא גדלות כלל, ואצל אחרות יש שינויים גם בחלקים אחרים בגוף.
  3. אפשרות תיקונים – סעיף אחד מגדיל את החשיבות של האפשרות לתקן את השמלה תיקונים נוספים אחרי המדידות, אבל זה חשוב תמיד. חשוב לבדוק בחוזה שלך עם המעצבת או התופרת שהיא תספק תיקונים נוספים במידת הצורך.
  4. מיקום הסטודיו – קחי בחשבון שגם אם בשלבי ההיריון הראשונים את קלילה ונינוחה, בהמשך זה לא בהכרח יהיה כך וכדאי שתבחרי סטודיו שהנסיעה אליו נוחה והחנייה צמודה.
  5. האם המעצבת שבחרת עבדה בעבר עם כלות הריוניות? כדאי לבדוק את זה. יש אפילו מעצבות שממש מתמחות בכלות הרות וכמובן שלהן יהיה ניסיון רלוונטי חשוב.

 

האתגר המרכזי – מקום לבטן

האתגר המרכזי בתהליך עיצוב שמלות כלה להריוניות הוא כמובן הבטן. נכון שיש השפעה גם על איזורים אחרים כמו החזה והאגן, אבל בטן הריונית, בטח בחודשים מתקדמים, היא משהו בולט שקשה מאוד להסתיר ולטשטש. כמה טיפים בנושא עיצוב שמלה שתתאים לבטן:

  1. בחירת שמלה רכה – הגוף בהיריון משתנה ולכן חשוב לבחור בשמלה נוחה שתיתן לזה מקום. שמלה קשיחה או מחוך פחות יתאימו, ועדיף ללכת על גזרה נשפכת.
  2. שימוש מושכל בבד – כתלות בצורת הבטן ובמבנה הגוף, יכול להיות שאת רוצה להדגיש את הבטן יותר או פחות. קפלים ושכבות מרובות יוכלו לטשטש את הבטן (עד גבול מסוים) ולעומת זאת אם את רוצה דווקא להדגיש אותה בגאווה, אפשר לבחור בדים נמתחים ולעצב שמלה צמודה יותר.
  3. אורך השמלה – הבטן והחזה שגדלים בהיריון הופכים את השמלות לקצרות יותר, לכן חשוב להתחיל את השמלה ארוכה יותר ובמידת הצורך לקצר אותה. שימי לב שאת שלב האורך הסופי יש לבצע סמוך ככל הניתן למועד האירוע וכמובן, יחד עם נעלי הכלה שלך.

 

גם אם לא פנטזת על חתונה ככלה הריונית, זה לא אומר שאת לא יכולה להיראות מדהים ולהפגיז בשמלת כלה יפהפייה שתסובב ראשים. הסוד הוא לבחור מעצבת שתדע לעצב שמלה נכונה למידות המשתנות, ובעיקר כזו שתתאים לך גם כשאת רזה יותר וגם כשהבטן בולטת יותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים