שמלות כלה לנשים נמוכות

בחנויות ובתי האופנה השונים, השמלות בדרך כלל מעוצבות כך שיתאימו לגובה ממוצע או גבוה יותר. אבל מה עם הנשים בגובה מטר שישים ומטה, שגם הן רוצות להיראות במיטבן ביום הגדול שלהן? לגמרי אפשר למצוא שמלות כלה שיתאימו לנשים נמוכות, אבל חשוב לשים לב לכמה גורמים שונים. על כן, צוות האתר התכנס לעזור לכל מי שהאמירה ״בושם טוב בא באריזות קטנות״ רלוונטית אליה.

 

שיקולים מרכזיים לבחירת שמלת כלה לנשים קומפקטיות

כשבוחרים עיצוב שמלות כלה, יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון בתור נשים נמוכות. הנה כמה אלמנטים משמעותיים שכדאי לכן לשקול, ובהתאם גם טיפים שיעזרו לכן למצוא שמלה שמחמיאה לגובה הקומפקטי שלכן:

  1. אורך: נשים נמוכות זקוקות לשמלות קצרות יותר, כך שהן לא ״יישחו״ בתוך השמלה. אם אתן בוחרות בשמלות מקסי שאמורות להגיע עד לקצה הרגל, צריך שהשמלה תהיה מותאמת לאורך הרגליים כך שלא תגררו את הקצה שלה על הרצפה. אפשר בהתאם גם לבחור באורך אחר- לדוגמה שמלות באורך מידי עד השוק או שמלות קצרות יותר. אלה יכולות לייצר אשליה של גובה ולתרום למראה החיצוני.
  2. גזרה: עיצוב שמלות יכול לכלול הרבה מאוד גזרות שונות, כאשר חלקן מתאימות יותר לנשים נמוכות. לדוגמה, שמלות בגזרת A שצמודות למעלה ונפתחות למטה יכולות לייצר מראה קלאסי ואלגנטי ולהאריך את הגוף. גם שמלות בגזרת ״בת ים״ או כאלה שמדגישות את קו המותן יכולות לעבוד.
  3. צווארון ומחשוף: לחלק העליון של שמלות כלה יש תפקיד משמעותי באיזון הפרופורציה. מחשוף בצורת וי יכול להאריך את פלג הגוף העליון בניגוד לצווארון גבוה שמשטיח ומקצר.
  4. בד וקישוטים: בדים קלים כמו שיפון וטול יכולים לייצר אפקט אוורירי וזורם וכך להוסיף לאשליה של הגובה. מומלץ להימנע מבדים כבדים וקישוטים מוגזמים, שיכולים להכביד על המראה ולגרום לך להיראות קטנה לידם. עדיף ללכת על עיצוב שמלות כלה מינימליסטי יותר.

סגנונות של שמלות כלה לנשים נמוכות

עכשיו כשאתן יודעות מה השיקולים השונים, כדאי לבחון איזה שמלות כלה עונות על התנאים שמחמיאים לנשים שהן יותר ״פטיט״.

  1. שמלות צמודות: שמלות כלה צמודות הן אלה שמחבקות את כל הגוף. הסגנון הזה יכול להאריך את הצללית שלכן ולייצר מראה אלגנטי ומתוחכם. הן מגיעות באורכים שנים- יש גם שמלות כלה קצרות יותר וגם כאלה שמגיעות עד לעקב.
  2. שמלות סטרפלס: שמלות כלה ללא כתפיות יכולות לייצר תחושה עדינה של צוואר ארוך יותר, מה שמאריך את הגוף כולו ויכול להחמיא מאוד לנשים נמוכות.
  3. שמלות מיני: בשנים האחרונות יותר ויותר כלות בוחרות שמלות כלה קצרות יותר, שמדגישות את קו המותן ואת הרגליים. אלה יכולות להיות נהדרות עבור חתונות קיץ של כלות נמוכות!
  4. שמלות וי עמוק: שמלות אלה הן בעלות מחשוף עמוק שמגיע עד הבטן, שגם שומר על יוקרתיות וגם מחמיא מאוד עבור נשים מתחת לגובה הממוצע.
  5. שמלות עם שסע: כל דגש שאפשר לשים על הרגליים יחמיא מאוד לנמוכות מביננו, ולכן שסע ברגל הוא אידיאלי.

 

טיפים למציאת שמלות כלה

כדי למצוא את שמלות הכלה המושלמות, יש כמה דברים שאפשר לעשות. הנה טיפים שאספנו לכן:

  1. מומלץ להביא את השמלה שלכן לתופרת לצורך התאמות למבנה הגוף והגובה.
  2. לא לפחד להתנסות בסגנונות שונים, גם כאלה שלא חשבתן עליהם מראש.
  3. הנעליים הנכונות יכולות להוסיף לגובה ולהשלים את המראה הסופי.

 

לסיכום

כל אחת יכולה למצוא את השמלה המושלמת עבורה, גם נשים נמוכות. באמצעות השיקולים השונים והטיפים תוכלו להיראות הכי טוב שאפשר ביום הגדול.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים