שמלת כלה שנייה

אחד הטרנדים הנפוצים בעולם החתונות בשנים האחרונות הוא שמלת כלה שנייה. הכלה משתמשת בשמלה אחת לקבלת הפנים ולחופה, ומחליפה אחרי החופה או אחרי האוכל לשמלה בסגנון אחר. מה היתרון של שמלה שנייה ומתי היא שימושית במיוחד?

בכל מה שקשור לנושא שמלות כלה, יש כאלה שמאמינות שכמה שיותר יותר טוב, ואחרות לא מבינות למה בכלל צריך את הראשונה. אם את במקום טוב באמצע ומתלבטת לגבי הנחיצות של שמלה שנייה עבורך, יש לנו חדשות טובות – צוות האתר “save a date” התכנס במיוחד כדי לדון בסוגיה הזו ולהסביר מתי באמת כדאי לבחור להצטייד בשתי שמלות כלה. שנתחיל?

 

מצבים בהם בחירה בשתי שמלות כלה היא הגיונית:

לפעמים שמלה שנייה היא פתרון מעולה לצורך או רצון שיש לך ככלה. זה יכול להיות כל מיני דברים. בחרנו כמה דוגמאות מרכזיות למקרים שבהם עיצוב שמלות כלה, ולא רק שמלת כלה אחת, יהיה פתרון נכון.

  1. את רוצה להפתיע בשני סגנונות שונים – נניח שבחרת בשמלת כלה בסגנון מאוד דרמטי כדי להרשים בקבלת הפנים ובחופה או כי את פשוט אחת כזו שרוצה לככב. אבל זה לא אומר שאין לך צד קליל יותר. אם את מרגישה שיש עוד סגנון שמלה שאת אוהבת, נניח עדין או קליל יותר, או שלהפך, שמלת החופה דווקא צנועה ואת רוצה להשתולל יותר עם השמלה של הריקודים – שמלה שנייה היא בדיוק הפתרון.
  2. את רוצה שמלה נוחה לריקודים – אם בשמלה שעיצבת יש אלמנטים שהופכים אותה לפחות נוחה לתזוזה במשך שעות רבות – מחוך, סגירה שמחייבת סיוע של מישהי בהתפשטות ובהתלבשות, כובד של שכבות בד רבות – יש סיכוי טוב שאת מעדיפה בגד יותר קליל ונוח לריקודים ובמקרה הזה שמלה שנייה היא רעיון טוב.
  3. יש סיכוי שתצטרכי שמלת כלה לטקס נוסף – הסעיף הזה מתאים בעיקר לכלות שלא יכולות להתחתן דרך הרבנות, או שבוחרות לא להתחתן דרכה. אם תצטרכי שמלה לטקס נוסף מעבר לאירוע החתונה עם כל האורחים, שווה לשקול שמלת כלה שנייה, מכובדת אבל קלילה יותר.

 

שמלה שנייה – חסרונות:

  1. עיצוב שמלת כלה נוספת – כמובן, הצורך לעצב עוד שמלה יכול להיות כאב ראש ולדרוש זמן יקר, בטח אם את פונה לשתי מעצבות שונות.
  2. עלות – כמובן, שמלה נוספת כרוכה בעלות, וכפי שאת כבר יודעת, עלויות של שמלות כלה יכולות להיות גבוהות.
  3. צורך בהתאמה של אביזרים כמו נעליים ותכשיטים – גם מבחינת סגנון וגם מבחינת התאמת גובה העקב לאורך השמלה.

 

אז מה כדאי לעשות?

אם את מאוד רוצה או צריכה שתי שמלות, אבל החסרונות שציינו מרתיעים אותך, הנה שתי אפשרויות שיוכלו קצת להקל –

  1. בחירה לעצב רק שמלה אחת – את לא מוכרה לעצב מאפס את שתי השמלות. אפשר לבחור לעשות תהליך עיצוב עם השמלה המרכזית ואת השנייה לרכוש מוכנה. בהתאם למקום בו תרכשי את השמלה זה יכול לאפשר גם חיסכון רציני בעלויות.
  2. לעצב את שתי השמלות אצל אותה מעצבת – אם תבחרי באותה מעצבת לשתי השמלות, תוכלי להרוויח גם קו מחבר עיצובי בין שתיהן. החיסרון הוא שעדיין יש כאן תהליך של עיצוב שמלות כלה במלואו על המדידות והבחירות שהוא דורש. לגבי החיסכון הכספי, כל מעצבת והמדיניות שלה, אבל אם בכוונתך מראש לעצב שתי שמלות, שוה לבדוק עם המעצבות שמעניינות אותך לגבי הנחה שתינתן על עיצוב שתי שמלות.

 

שמלת כלה שנייה יכולה לאפשר לך חוויית ריקודים קלילה ונעימה יותר והיא גם בחירה מאוד פרקטית אם במקרה עלייך להתחתן פעם נוספת. חשוב לקחת בחשבון את העלויות הכרוכות בעיצוב שתי שמלות, ולשקול האם זה הפתרון הנכון עבורך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים