תסרוקות כלה – בחירת התסרוקת המושלמת

תסרוקות כלה הן עולם שלם ומגוון, וכמו בהמון דברים אחרים שקשורים למראה של הכלה – מרוב אפשרויות קל לאבד את הראש. איך תבחרי את התסרוקת הנכונה עבורך ומה חשוב לדעת על תסרוקת לכלה?  

כל כלה רוצה להיראות מושלם ביום החתונה שלה, ואחד הדברים שמאפיינים את המראה המושלם הוא תסרוקת מוקפדת שמתאימה בדיוק לסגנון הכללי של אותה כלה. תסרוקת שלא תתאים, או כזו שלא מחמיאה, תורגש היטב, ולכן חשוב להקדיש מחשבה אמיתית לשאלת התסרוקת ועיצוב השיער. ממש בשביל זה התכנס צוות האתר save a date, ובנה לך את המדריך השלם לבחירת תסרוקת כלה מושלמת.

 

מתי את מתחתנת?

למה זה חשוב? כי צריך להבחין בין תסרוקות כלה המתאימות לקיץ ובין תסרוקות כלה המתאימות לחורף. בקיץ, עם עליית החום ואחוזי הלחות, נעדיף תסרוקות נוחות יותר.

  1. שיער פזור יתאים בעיקר בחורף, כי בקיץ, ובפרט כאשר מדובר ביום ארוך כמו יום החתונה, הכלה עלולה להזיע לאורך היום מה שישפיע גם על התסרוקת.
  2. שיער אסוף כמובן יתאים תמיד, אך השילוב המכונה “אסוף מרושל” יתאים במיוחד בקיץ בגלל השילוב בין האסוף ובין התסרוקת הקלילה והנוחה.

 

מה סגנון הבגד שלך?

באופן כללי, התסרוקת של הכלה, כמו האיפור שלה, צריך להתכתב עם השמלה ועם הסגנון של האירוע וליצור מראה קוהרנטי והגיוני. מעצבי שיער לכלות יודעים לעשות זאת בצורה מיטבית.

  1. תסרוקת קלילה, פזור או אסוף חלקי – תתאים לשמלות קלילות עם שכבות מעטות יותר של בד.
  2. אסופים הדוקים – יתאימו לשמלות קלאסיות או דרמטיות יותר.
  3. שילוב חרוזים וסיכות – יתאימו כאשר גם השמלה כוללת חרוזים, אבנים, פנינים או משהו כעין זה.
  4. שילוב פרחים – יתאים לשמלה קלילה ועדינה.

 

מהו סוג השיער שלך?

חשוב כמובן להתחשב גם בסוג השיער שלך, כי לא כל תסרוקת מתאימה לכל שיער.

  1. שיער חלק – עם שיער חלק אפשר כמובן לעשות הכל, אבל במידה והשיער החלק הוא גם דק ועדין, עדיף לא לעשות איתו תסרוקת דרמטית מדי. תסרוקות בשילוב צמות יתאימו מאוד לשיער חלק.
  1. שיער גלי – שיער גלי ייראה נהדר פזור או אסוף, וחשוב לבחור תסרוקת שתתאים לעובי שלו ולא “תחנוק” אותו.
  1. שיער מתולתל או מקורזל – רעמת תלתלים יפה ומטופחת תיראה במיטבה בתסרוקת פזורה שתשולב בפרחים, בקשת או בסיכות.

ולא לשכוח – תסרוקת מושלמת צריכה שיער בריא ומטופח

מלבד בחירת התסרוקת, שצריכה להלום את שיערך, את הסגנון שלך ואת התלבושת שבחרת לאירוע, חשוב להקפיד להגיע ליום החתונה כשהשיער שלך במיטבו, ויש כמה טיפים פשוטים של מעצבי שיער לכלות שהקפדה עליהם תעשה פלאים –

  1. שתיית מים – שתיית מים עושה טוב לכמעט כל חלקי הגוף, ושיער הראש, שבסופו של דבר הוא תאים, אינו שונה. השיער שלנו זקוק ללחות שמגיעה גם ממי השתייה.
  2. מניעת חשיפה לשמש – חשיפה מוגזמת לשמש פוגעת בשיער, מייבשת אותו ומחלישה אותו. כלה שרוצה להגיע במיטבה לאירוע צריכה להקפיד לחבוש כובע או לפחות להימנע משהות ארוכה מדי בשמש.
  3. צמצום שימוש במייבשי ומחליקי שיער ככל הניתן.
  4. איסוף השיער – איסוף הדוק מדי של השיער עלול להחליש ואפילו לקרוע אותו, לכן חשוב להקפיד לא לאסוף את השיער באופן הדוק מדי.
  5. חפיפה נכונה – מעבר לבחירת השמפו המתאים, חשוב להקפיד על חפיפה במים נעימים ולא חמים מדי, שעלולים להרוס את השיער.

 

לסיכום

כמו בכמעט כל דבר אחר שקשור לנראות של הכלה – השמלה, האקססוריז, האיפור – גם בכל הקשור לתסרוקות כלה אין באמת נכון ולא נכון, הדבר היחיד שצריך להכווין אותך זה מה נכון לך, לאאוטפיט שלך, לאירוע שלך – ולא פחות מכל אלה, לשיער שלך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים