שמלת כלה צבעונית – יפה לא רק בלבן

אחד הכללים הבלתי כתובים של עולם החתונות הוא שהכלה לובשת שמלה לבנה, או מקסימום בגווני שמנת. אבל לא כל כלה רוצה ללכת לפי הכללים. אם את מפנטזת עמוק בפנים על עיצוב שמלת כלה בגוון וורדרד, זהוב או אולי תכלת, כדאי שתדעי שזה ממש לא מופרך כמו שאולי נדמה לך ויותר מזה – מדובר באחד הטרנדים המהממים של השנים האחרונות

 

שמלות כלה צבעוניות זה כבר לא טאבו

כל אחת ואחד יודעים שכלה לובשת לבן. נכון? אז זהו, שכבר לא. אם את רוצה להתחתן בשמלה צבעונית את לגמרי יכולה. יש שמלות כלה מדהימות בכל מיני צבעים, סולידיים יותר ומשוגעים יותר. למעשה, עיצוב שמלות כלה יכול להיות בכל צבע שתרצי, כי הפואנטה היא של שמלה חגיגית ומותאמת אישית, ולא רק הצבע:

  1. משחקי בדים – בשמלת כלה ניתן ורצוי לשלב סוגי בדים, ולא לבחור בבד אחד חלק כמו בשמלת ערב.
  2. פיתוחים וקישוטים – הבד יכול בהחלט להיות מקושט באבנים, חרוזים, פנינים – בהתאם לטעמך. גם בדים צבעוניים יכולים להתאים למטרה זו.
  3. התאמה מדויקת לגוף – כמובן, שמלת כלה חייבת להתאים במדויק למידות הלובשת. תיקונים לשמלה זה ממש לא הדבר לחסוך בו.

 

שמלות כלה בצעים מאופקים

חלק מהשמלות הצבעוניות הן בצבעים סולידיים יחסית. אלה יהיו גוונים רכים ופסטליים, או צבעים בהירים אך עדיין עם נוכחות ברורה ובלתי לבנים באופן מודגש. כמה דוגמאות:

  1. שמלה בגווני ורוד בהירים – גוונים מסוימים של ורוד כגון ורוד עתיק או ורוד פנינה הם בחירה נפלאה לשמלת כלה ומחמיאים לכלות במרבית גווני העור. מדובר בגוונים נשיים ורכים, שאפשר ללא קושי לעצב מהם בגד רומנטי ומיוחד.
  1. שמלה בלילך או בסגול בהיר – בדומה לגווני הורוד, גם גוון לילך מחמיא לנשים רבות והוא צבע נעים, נשי ורומנטי.
  1. שמלה בגוון אפרסק – גוונים אפרסקיים מתאימים במיוחד לכלות שרוצות שמלה צבעונית אביבית, עדינה ונעימה.

 

שמלות כלה בצבעים מיוחדים

אם בסעיף הקודם עסקנו בשמלות בגוונים סולידיים יחסית, כאן אנחנו פונים לכלות שממש רוצות להתפרע. באופן מפתיע גם כאן ניתן למצוא כמה אפשרויות טרנדיות ומעניינות.

  1. שמלה אדומה – כלה בדרך כלל בולטת בשמלתה הלבנה אבל אם חשקה נפשך לבלוט באמת, הרי שהדרך לעשות זאת היא עם שמלה בצבע אדום, שאין יותר בולט ונשי ממנו.
  2. שמלה כחולה – השימוש במילה “כחול” מכוון לטווח ענק של גוונים, החל מתכלת עדין וסולידי יותר שהיה אולי צריך להיכנס לסעיף הקודם, ועד לטורקיז, תכלת חזק ואפילו כחול רויאל – צבעים עם נוכחות שלא ישאירו אף אחד אדיש.
  3. שמלה זהובה – אם את רוצה להרגיש כמו נסיכה, יכול להיות ששווה לך לשקול ללכת לכיוון של שמלה זהובה שתאפשר לך לנצנץ ולזהור.

 

שילוב צבעים בשמלת כלה לבנה

מלבד האפשרות של עיצוב שמלת כלה שלמה בצבע, ישנה האפשרות של בחירה בשמלה לבנה מעוטרת. כך ניתן ליהנות משני העולמות. השמלה תהיה בגוון כלתי מסורתי כמו לבן או שמנת, אך העיטורים יוכלו להוסיף כתמי צבע בהתאם לטעמה של הכלה. עיטורים מקובלים יכולים להיות, למשל, פרחים או דוגמאות אתניות.

 

לסיכום

בקיץ הזה את ממש לא חייבת ללבוש דווקא לבן אם את חולמת על שמלת כלה צבעונית. כל כלה יכולה לבחור לפי קווי האישיות שלה שמלה בגוון המדויק והנכון לה, החל מגוונים סולידיים כמו שמנת או פנינה, דרך כסוף או ורוד עדין ואפילו ללכת עד הסוף עם שמלות כלה אדומות או זהובות. העיקר שתרגישי מהממת ביום המיוחד שלך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לייעוץ חינם השאירו פרטים
להתארגן ליום המיוחד בקלאס
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי חשובים ביום החתונה הם איפה תתחילו אותו ואיפה הוא הסתיים. אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
השלום 89 באר שבע - שניים מהדברים הכי אנחנו כאן כדי לדאוג ששניהם יתממשו בשיא הפינוק והסטייל!
לבדיקת תאריך פנוי השאירו פרטים